![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Just shoot !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens in het universum.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik al gedaan, maar ik zeg niet waar.
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Demper
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat een zielige bedoening zo een 'straatje' vol vrouwen die totaal géén respect hebben voor hun eigen lichaam maar het wel tegen een 'zacht' prijsje weten aan te bieden aan één of ander welwillend heerschap/raamtoerist van laag allooi.
![]() Maar ze moeten er zijn ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 februari 2019 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan mij hebben ze daar toch goed verdiend. Ik ging daar altijd mijn rode lampen kopen voor mijnen auto. Als uw stoplichten niet werken, ben je een gevaar op de baan hé. ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kon in de Zevensten Hemel of in het Keteltje (verplicht gesloten nu geloof ik) nog iets gaan drinken. ![]() Lovely headlights dan maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 februari 2019 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ooit heb ik eens gewed met iemand dat ik zo'n zaak zou binnenstappen om rode lampen te gaan kopen. Een week later, was ik ne bak bier rijker. ![]() ps: mijn rode lampen ben ik wel in een autocenter gaan kopen. Leek me iets veiliger....
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 9 februari 2019 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe is het huwelijk van 50% van de Vlamingen anders dan dat? En dan heb ik het niet alleen over vrouwen die een rijke vent zoeken. Ik ken ook berekende mannen die hetzelfde zijn. Het gaat niet alleen over geld maar het speelt heel zeker mee bij het maken van de partnerkeuze. En dat maakt een groot deel van de maatschappij eigenlijk semiprostituees. Ik heb geen moeite met prostitutie zo lang het maar op vrijwillige basis gebeurt. Maar daar wringt meestal het schoentje.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 februari 2019 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Om u een voorbeeld te geven..
Ik merk op het werk dat mensen skeptisch staan tegenover mijn relatie met een Zuid Amerikaanse schone. Dat ze hier is voor een beter leven, dat ze er vanuit gaan dat ik haar moet onderhouden en dergelijke meer. De secretaresse werkt welgeteld 10 uur per week, laat zich uitbetalen door de BVBA die haar man (mijn baas) heeft opgericht. Andere collega is samen met een ingenieur, en de derde leerde haar vriend kennen op elitedating.be Ik heb er geen moeite mee dat mensen het financiële belangrijk vinden, maar wees er verdomme eerlijk over. Dat neerkijken op "gelukzoekers" is totaal hypocriet. De helft van onze maatschappij heeft een relatie die financieel gemotiveerd is
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 februari 2019 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jullie maar gelukkig zijn.
Het is dat wat telt. ![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In bed
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geld en relatie: de vijf grootste struikelblokken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2019 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de grond.
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is de vraag alleen incl of mét iemand?