![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Filip de Winter spreekt zich uit tegen de multikul en de Islam.
Volgens Dewinter is het een kwestie van tijd dat de situatie in België gaat escaleren. “We moeten daarom heel erg duidelijk zijn. Het is een illusie om te denken dat de islam ingrijpend zal veranderen. Het is een veroveringsgodsdienst. Iemand die nog gelooft in het multiculturele verhaal is naïef. In Europa hebben we één permanente vijand: de islam", zo zegt hij. Hij vervolgt: “Kijk hier in Brussel goed rond. Loop door Antwerpen. In iedere garagebox een moskee en er zijn zelfs al mensen die wat Arabisch leren om in hun wijk mee te kunnen praten.” De tijd van praten, met elkaar in dialoog gaan is volgens Dewinter allang voorbij. België bevindt zich al op een hellend vlak. “In Antwerpen wordt al apart gezwommen. Jongens en meisjes. Vanwege de islam, ja. Is dat normaal in Vlaanderen? Ik zeg: nee. Hoofddoekjes passen niet in ons straatbeeld. Weet u, dat is een teken van verzet. Dat meen ik ja. Ach, we doen nu alsof het een oorlog tegen terrorisme is. Nee, zeg ik. het is een botsing tussen twee culturen, tussen twee beschavingen. Is geen probleem hoor, een andere beschaving. Maar je moet ze niet mengen.” Zo is dat, weg met die multiculturele waanzin!
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest het apart zwemmen van jongens en meisjes als excuus gebruikt word dat de jeugd te vroeg rijp word door dat zogenaamde gebrek aan fatsoenlijkheid, DAN zou het wel wat anders geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Dat apart zwemmen is eigenlijk bedoeld om meisjes die niet samen willen zwemmen met jongens toch de kans te geven wat aan sport te doen. In een openbaar zwembad kan dit niet volgens mij, want dan worden jongens gediscrimineerd.
Bovendien weet ik dat zwembaden reeds problemen hebben om iedereen aan de beurt te laten, allerlei zwem-, duik-, waterpolo-, waterdans- en triathlonclubs moeten het stellen met een uurtje hier en daar, en als die dan nog eens opzij geschoven worden door enkele preutse dames... Dat gaat te ver. Ik zou er geen enkel probleem hebben als de moslims hun eigen privé-zwembad aanlegden, dan was er niemand die het recht had om te klagen. Trouwens, zowat elk zwembad heeft een cafetaria dat uitkijkt op het zwembad, moet dat dan ook dicht? Moeten buren verplicht de gordijnen dichthouden tijdens dat uurtje? Wat als er geen vrouwelijke redders beschikbaar zijn? Wat als die op vakantie wil? Wat als er iets gebeurt en er komen ambulanciers langs, moeten dat dan ook vrouwen zijn? De SP.a wilt weer links doen door te overdrijven, en daardoor maken ze echte links-geörienteerden ronduit belachelijk. En waar zijn mensen toch zo verlegen over? De tijd van de willekeurige verkrachtingen ligt nu toch al ver achter ons, de populariteit van sauna's bewijst toch dat de mannen zich kunnen bedwingen? Het gaat toch maar over wat vlees? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Blablabla "verplichtingen" blablablabla "wij" blabla "zij" en allemaal stadshuiswoorden.
Dat is al wat ge hoort en het maakt allemaal geen reet uit uiteindelijk.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Talibanzwemmen mogen we niet tolereren, het is een schending van de gelijkheid tussen man en vrouw. Wanneer vreemdelingen hier willen verblijven moeten ze zich maar aanpassen aan onze waarden en normen. En anders moeten ze maar oprotten.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() apart zwemmen, wat is dat voor puriteinse zever verdorie.
en die marrokaanse meiden, daar zitten ook schone tussen hoor. kom hier fatima, een paar baantjes trekken met mitgard. zal ik je eens laten genieten van de westerse vrijheid. en liefde, en plezier, en gelijkheid. make love, not war. heb ik het goed voor of heb ik het goed voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Met mijn interpretatie is niks mis, jouw vermogen om een 'geloof' als de islam te vatten daarentegen...
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
de gelijkheid van man en vrouw is zeer belangrijk maar ik krijg het schijt van mannen die er eigenlijk niet van wakker liggen, maar het gewoon proberen misbruiken om nog maar eens een rondje islambashing te doen. bovendien moeten we niet hypocriet doen, in onze maatschappij worden mannen en vrouwen ook nog niet volledig gelijkwaardig behandeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() [size=3]Verbod aparte zwemles meisjes [/size]
MARCEL WIEGMAN AMSTERDAM - Het Amsterdamse stadsbestuur overweegt een verbod op gescheiden schoolzwemmen voor jongens en meisjes. Het plan is besproken naar aanleiding van een nog vertrouwelijke nota waarmee het college reageert op toenemende terreurdreiging. Belangrijke leidraad van het stuk, dat maandag naar de raad wordt gestuurd, is volgens zegslieden op het stadhuis het voornemen [size=4]'intolerantie niet langer te tolereren'[/size]. Daartoe wordt het gemeentelijk beleid van de afgelopen twintig jaar doorgelicht op maatregelen waarvan men nu denkt dat daarin te veel wordt toegegeven aan wensen die indruisen tegen de gangbare normen in Nederland. Het tegengaan van gescheiden schoolzwemmen is een belangrijk voorbeeld. Maar ook wil het stadsbestuur bijvoorbeeld veel strenger optreden tegen 'onschuldige' pesterijen wegens het dragen van joodse keppeltjes. Daarnaast moeten ambtenaren bij controles beter letten op afwijkend gedrag. Veelgenoemd wordt de operatie Zoeklicht, die is gericht op illegale (onder)huur, maar waarbij soms ook andere zaken aan het licht komen die niet worden doorgegeven. Het stadsbestuur wil ook meer doen aan de bestrijding van discriminatie op de arbeidsmarkt en in het uitgaansleven. Onenigheid is in het college ontstaan over een passage waarin de overheid een taak wordt toebedeeld om de islam een plek te geven in de samenleving. Tot groot ongenoegen van PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb van Integratie is de passage geschrapt. Vrijwel het voltallige college stemde tegen. Het Parool 22/11/04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een autochtoon 'meisje', maar blijkbaar geen autochtone seut als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien zit ze nog in haar 'jongef fijn ftom'- fase. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
en ik ben een beleefd meisje, ik begin anderen niet te beledigen omdat ze een andere mening hebben als ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS. Vanwaar de vraag naar aparte zwemlessen voor autochtone meisjes? Omdat ze te veel lastig gevallen worden door magrebijnen die in eigen gemeenschap volgens de segregatieregels van de koran niet mogen omgaan met leden van de andere sexe (om de kuisheid van de moslima te bewaren), maar wel ongelovigen mogen lastig vallen om hun hormonen te temperen? |
|
![]() |
![]() |