![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor hier dikwijls schuimbekkende conservatieven zeggen dat je op 26 mei wel zal zien.
Wat gaan we zien op 26 mei? De Messias? Het einde van de wereld? Schuim?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De diepvries?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe alliantie opportunisten - sossen?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het te ver gezocht maar dat is men van mij gewoon dacht ik maar laat ik het vergelijken met wat er in het Maya rijk 'speelde' in een ver verleden.
De Maya's voorspelden nooit het einde van de wereld. Maya's voorspelden een nieuwe start met een nieuwe kalender en een nieuwe leider. Misschien gaat dat na 26 Mei hier ook zo'n richting uit? Wreeeeeeeed ver gezocht want het zal altijd weer hetzelfde zijn- en blijven: Mooie verhaaltjes voor de verkiezingen maar eens dat ze hun slag geslagen hebben komt er van die mooie verhaaltjes niets meer in huis maar voor hun is het *kassa*kassa* Of de mensen moeten er echt genoeg van hebben en hun stem uitbrengen op totaal andere partijen om op die manier hun ongenoegen te uiten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kristof Salvo gaat zich scheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie daar 2 en 6 benen in. Dat wordt alvast iets leuks. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kristof Calvo out zich als de Messias?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT: Hij vermenigvuldigt zelfs al mijn posts. Ave Kristof!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 maart 2019 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Nog 21 dagen en Anuna is 18 jaar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() N-VA wordt dit degoutant rijker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zal nie lang groen meer zijn peins ik.
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze niét meer dan 5 % kwijt zijn mogen ze van mij nog spreken van een overwinning
![]() Ik zou toch wel wat schuim willen zien de 26e Misschien moeten ze ergens nog een tiener meisje tevoorschijn toveren waardoor de grote mannen het schijt langs de benen loopt ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 11 maart 2019 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()