![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Ojibweg geloven dat het zelf maken en ophangen van een dromenvanger boven het bed nare dromen weert. Men gaat ervan uit dat de hemel doorweekt is met dromen, goede dromen, maar ook slechte dromen. Tijdens de nacht worden de slechte dromen gevangen in het web en volgens de overlevering glijden ze er dan in de morgen af en drogen ze op in de ochtendzon. Goede dromen kunnen ongehinderd hun doorgang in het centrum van de dromenvanger vinden en treden daarmee het leven binnen van de dromer.
![]() post hier uw dromenvangers, definieer goede en slechte dromen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Heb zo eentje gekregen van Darima, een jonge deerne uit Ulan-Ude, maar boven mijn bed hangt hij niet hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 ongeveer.
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 maart 2019 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen geloven nu eenmaal de zotste dingen hé.
Beste dromen zijn die waar ge kunt vliegen vind ik. Ook raar zijn die dromen waar ge immens verliefd wordt, en dat dat gevoel nog blijft hangen als ge wakker zijt. Of waar ge valt en bij impact wakker schiet.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien het vroor zal zijne vlaamse reus ook wel in zijn kot zijn teruggetrokken.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus zeg. Gelukkig nog nooit zo een droom gehad.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben al regelmatig met een auto de vaart in gesukkeld, maar zover is het nog niet gekomen.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Of dromen waar ge een spin zijt en een draad aan het spinnen zijt om vanuit een boom naar de grond te geraken.
Zo al meermaals het bed volgescheten.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ja, en voor je hapt, die laatste gedachte is echt "nu is het gedaan" hoor.
best leerrijk. ![]() al best wat jaren geleden, gelukkig maar eenmalig, zal t nooit vergeten echter Laatst gewijzigd door Anna List : 21 maart 2019 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hoe verzint ge het !
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens gedroomd dat ik met de hand een gans veld patatten moest rooien.....moe dat ik was 's morgens, niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik heb eens gedroomd dat ik op school was en van de juf voor straf een stuk krijt moest eten. Toen ik wakker werd had ik echt een vieze smaak in mijn mond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik die nog allemaal mocht schillen ook.... ![]()
![]() |