![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Gisterenavond ben ik bijna uit mijn zetel gevallen van het lachen,op de RTBF toonde men een fragment waarop bert"den bleiter"anciaux in de laatste show vertelde dat hij wist dat basketploeg Oostende 2de stond in de competitie.Toen Marc Uyterhoeven vroeg of hij wist dat Charleroi 1ste stond gaf bertje toe dat hij dat niet wist maar dat Charleroi eigenlijk wel het buitenland is
![]() De waalse presentatoren keken verbijsterd en angstig(zijn de miljarden straks foetsie?).
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is er nu geïnteresseerd in den bleiter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja!! Wacht maar tot Alexandra Colen in beeld komt!!
![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 23 november 2004 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() bespaar me dat aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Bertje, iemand die denkt dat jointjes rollen een sport is. En die komt over sport spreken. Als België iets wil doen voor amateursport of professionele sport moet men 1 ding doen : Bertje naar de maan sturen met een enkel ticket.
Deze man is een schande voor sportminnend België, zijn enige doel is de sport tot de laatste steen af te breken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Everytime, kunnen jullie Bertje niet adopteren. Dan zijn wij eindelijk van deze zwakzinnige figuur verlost. Help ons, a.u.b. . We geven er nog Freya en Fientje bovenop.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Marc Uyterhoeven vroeg dus wie eerste in de belgische basket-ball kampioenschap is aan de de minister van sport Anciaux... Anciaux heeft gezegd : Roeselare..... Roeselare speelt niet in D1... prima M. de minister van Sport, prima...
en leve Marc Uyterhoeven !
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|