![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer me perfect aan de regels te houden maar het wordt extreem, als elke fout gepakt wordt dan wordt dit een onmenselijk systeem erger dan China.
En dan maar klagen van Gele Hesjes die het allemaal beu zijn https://www.hln.be/nieuws/binnenland...niet~af92956c/ "De slimme camera’s langs onze wegen mogen vanaf deze zomer extra overtredingen vaststellen, zoals het blokkeren van kruispunten, inhalende vrachtwagens bij regenweer, enz." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ergens in het midden even stoppen om een krant te kopen... Of zoals bij ons is,er zich minstens twee verkeerslichten bevinden op het gehele traject... Ge kunt er dus nog duchtig mee rammelen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs was mijn zoon zijn vergunning verlopen. Hij had daar niet op gelet en je krijgt er ook geen verwittiging of zo voor.
8 boeten door 8 camera's op 1 rit. Telkens hetzelfde natuurlijk. Een vennoot van ons hetzelfde verhaal...15 boeten tegelijk. Wat zeggen ze dat het geen pestboeten zijn of dat die camera's slim zijn? In elk geval wat dan ook, normaal is dat 1 en hetzelfde overtreding en reduceren ze dat tot 1 boete. Nee dat willen ze niet meer doen!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne gebuur zijn vrouw reed met haar moeder naar een kliniek,door een omleiding moest zij 1.5 km omrijden waarbij een stuk lez zone was.. Dat was dus 178 euro boete... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ervaar in mijn auto dat ik ook maar naar mijn gaspedaal hoef te zien,of ik ga al te hard... Of ik kom persoonlijk tegen dat een zone 30 al begint in een industriegebied... dat kostte mij dus 270 euro.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel, newsflash.. Zelfrijdende wagens worden nu al getest. Binnen enkele jaren moet je gewoon nog op een knop duwen om te arriveren op je werk, en doet de wagen alles voor jou. Uiteraard volgens de verkeersregels De staat zal dan van een kale reis terugkomen als ze het plebs geld afhandig willen maken met verkeersboetes
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoevéél industriezones kent u met een max 30 km per uur.... Hebt u er al aan gedacht dat een geparkeerde lichte vrachtauto het zicht op dit bord kan wegnemen,en dat was in mijn geval ... Wat het laatste betreft,wie bent u om deze conclusie te treffen,u kent mij nog geen eens persoonlijk... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stadsvergunning.
Slechts 6 maand geldig trouwens en we hebben er 5 per auto nodig.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 juni 2019 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu hadden ze dat dus quasi verdubbeld... Zeg eens ,wat is de snelheid in de industrieparken in uw omgeving... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis sanctuary roads waar ik kan gassen zonder beboet te worden
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mensen die daar moeten zijn om te werken .
En dat is nu in iedere stad met telkens vergunningen van die stad. Plezant he die willekeur van stadsregeringen ?
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is het bord al verzet... Alles goed om maar niet te moeten toegeven dat u schijnbaar niet kijkt. U bent dan een gevaar op de weg. Wie geen bord ziet, ziet ook geen kind op de fiets.
|
![]() |
![]() |