![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke loser rijdt met een Mercedes? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Koningin Mathilde misshien |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, merci.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Impliciet persoonlijke draad?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 juni 2019 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, Vettel en zijn bord.
PS: Ik heb de laatste tijd teveel omhanden om F1 en FE te volgen ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 juni 2019 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is echt genant hoe ze daar in F1 Mercedes zitten te pamperen.
En voor de rest. Mercedes eigenaars mogen zich altijd openbaren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [stoef-mode]
Jaloers op mijne 300 SL Uhlenhaut ? ![]() ![]() [/stoef-mode]
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 9 juni 2019 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd de bijsluiter lezen.
![]() Edit: en geen enkele Merc rider die zich wil outen. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 juni 2019 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch een mooi gebaar van Hamilton: https://twitter.com/i/status/1137826990835281926
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel boeren en bruin uitschot rijden met een Mercedes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gordijnen en Tapijten Inbegrepen.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan momenteel een vrij goede 280 merc. Kopen voor 1000€ .
En misschien doe ik het. Hij is 20000€ waard in excellente conditie. Dus pakweg 7 a 10000€ zonder veel te doen
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kunnen misschien wel wat mensen met een Missiedes rijden maar hou er eens een 100 tal staan op de baan en vraag eens of het hun eigen wagen is?
Goedkoop leasingske meestal of bedrijfswagen. Dat de wagens op zich bestaan daar heb ik geen probleem mee maar ik zou het niet moeten hebben. In Antwerpen noemen ze naast BMW een Mercedes de zandnegerbak. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik dacht dat Mercedes een degelijke wagen was. Ik zie het probleem niet direct met dat merk rond te rijden om die reden. Een auto gebruiken als statussymbool echter vind ik nogal ordinair. Een merk kan bezoedeld zijn door dit soort van gedrag. Wat bij mij dan weer de neiging uitlokt het merk te vermeiden. Maar ja, mijd ik het merk dan niet als een uiting van een 'anti status eymbool'? En dan ben je toch ook met uiterlijkheden bezig? Luxeproblemen.
Persoonlijk kijk ik in de eerste plaats naar functionaliteit en prijs bij een wagen. Merk op zich interesseert me niet zo. Design eerder als een after thought. Laatst gewijzigd door Bach : 10 juni 2019 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If I were a rich man: https://www.mechatronik.de/en/engine...oupe-m-cabrio/
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Bruin uitschot rijdt vooral niet enkel met Mercedes.