![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bejaarde man zwaargewond na aanrijding door fietser in Antwerpen
Ik verschiet er niet van. Fietsers is tegenwoordig bijna alles toegelaten en zij maken er in de meeste gevallen ook handig gebruik/misbruik van. Geen idee of het in bovenstaand geval iets van die aard was. Dat zal verder onderzoek moeten uitwijzen. Maar toch zie je fietsers soms tegen enorm hoge snelheden voorbij vlammen, komende uit alle mogelijke richtingen, van de straat. In sommige gevallen is het uitrijden van een garage opletten geblazen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je parkeert uw auto stapt uit maar verwacht U niet dat tussen de huizen en de weg nog eens een fietspad loopt waar ze voorbijvlammen. Het is straks voor een voetganger nog gevaarlijker dan met de auto's. Toen ik nadien met hem zelf naar het centrum fietste ( met e-bikes) vlamde hij overal door. We hebben overal voorrang zei hij. Ik zag meermaals de automobilisten zich verschieten. Ik vond het al bij al niet zonder gevaar. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 juni 2019 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |