![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PVDA'er verbijsterd over 14.000 euro loon.
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie aan de vetpotten van la Belgique zit die zal niets tekort komen... Zelfs niet in het Brussels parlement. En de Vlamingen maar betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik in mijn leven die vetpotten gemist heb en ik had ook graag 14.000 € gekregen, om 'niets' te doen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie dit systeem op poten heeft gezet waarbij Brusselse "parlementsleden" dergelijke vergoedingen krijgen is eigenlijk een crimineel. DAT is la Belgique ten voeten uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juni 2019 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan nu een wetsvoorstel indienen om dat te veranderen.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van alle discussies over de hoogte van parlementaire vergoedingen: ik wantrouw mensen die iets hebben tegen geld verdienen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij kan zich ook een goed doel uitzoeken en dat daar zijn teveel aan besteden???? Een paar beloftevolle wezen steunen in hun studie's bv???????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wist het te formuleren met een prachtig woord namelijk 'afdrachten'.
Ik vind dat het een vreselijk dramatische klank heeft het woord 'afdrachten'. Als ik het lees denk ik meestal gelijk aan 'schijndrachten'. Zouden zijn tegemoetkomingen aan de partij dan zo hoog liggen denkt u? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om geld gaat van de gemeenschap ligt het wel anders. Een fikse som gemeenschapsgeld ontvangen zonder een moer te presteren voor diezelfde gemeenschap , is diefstal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast bovenstaande zin zal men héél snel die eeuwige MAAR zien verschijnen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van zodra de mensen wat verder gaan kijken dan hun neus lang is gaat de PVDA een schitterende toekomst tegemoet.
Zij die in een andere partij aan politiek doen zouden ik snel die wantoestanden zelf aanpakken. Komaan GROEN! en SPa, het is het moment! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er géén idee van want ik loop daar niet rond in de wandelgangen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk wel, maar die brave man zegt er gewoon zijn mening over. En ik geloof ook dat dat zijn mening is.
|
![]() |
![]() |