![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sofort.
![]() https://www.demorgen.be/nieuws/ivank...ston~b4d1015b/ Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Haalt zoiets tegenwoordig echt onze kwaliteitskrant DM ja, een autocorrectfoutje?
Binnenkort weer huilliehuillie dat de burger geen meerwaarde meer ziet in de msm.... Ik vind t genanter voor DM dan voor domme Ivanka...en dat wil wat zeggen! Laatst gewijzigd door Anna List : 23 juli 2019 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had eens een gesprek met een Am. prof geschiedenis. Ze vroeg o.a. of Waterloo in Belgie lag !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb het even gecheckt. Nope dus tenzij je een Jamaicaanse browser gebruikt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant om weten dat jij een Amerikaans-Engelse versie van autocorrect hebt op je smartphone.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog naar godbetert ‘Kingston’? ![]() Kingdom en Kingston zijn simpelweg internationale begrippen. Die staan in elke taal. Typ maar eens in ‘Kingstom’ of ‘Kingpom’ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij echt dat zij dacht dat t United Kingston moest zijn dan? Laatst gewijzigd door Anna List : 23 juli 2019 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clichés.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik in het verre buitenland ben zeg ik altijd dat ik uit Europa kom.....pas nadien zeg ik er soms België bij maar meestal nemen de mensen genoegen met Europa Vraag eens aan de mensen op straat waar Denver ligt. Een paar zullen misschien weten in de VS maar in welke staat zal al een heel pak minder zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niks nieuws: Bush die dacht dat ze in Latijns Amerika Latijn praten. ![]() Edit: het was Bush niet maar Dan Quayle. Mijn excuses aan Bush. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 juli 2019 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dan zat ze er toch niet ver naast? Ze was mss in de war of Waterloo nu in het Vlaams of Waals gewest lag. Je zou voor minder zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.independent.co.uk/news/w...-a9017096.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ivanka is gewoon fan van Lou and The Hollywood bananas.
https://www.youtube.com/watch?v=RMkmUFr16pg Edit: die Lou Deprijck zou nu naar het schijnt resideren in Pattaya alwaar hij het oorspronkelijke nummer "Kingston" heeft herschreven. Dit nieuwe nummer zou nu de officieuze hymne zijn van Pattaya. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 23 juli 2019 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hij is er heel trots op dat hij indertijd de wereldhit schreef, regisseerde en ook de zang voor zijn rekening nam van 'Ca plane pour moi' wat uitkwam als een nummer van Plastic Bertrand. Die sul is daarmee contractueel akkoord gegaan, en kreeg 0,5% van de opbrengst ![]() ![]() ![]() Deprijck is een gehaaide, uiterst slimme kerel die pakken geld verdiende in de muziek business en nu zit te feesten in Pataya, het grootste bordeel van azië. |
|
![]() |
![]() |