Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2019, 14:11   #1
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard Winnaar van de verkiezingen SP.A komt met eisenpakket

Sp.a-voorzitter John Crombez roept vanavond de raad van voorzitters en secretarissen van alle afdelingen bijeen. Ook de parlementsleden zijn vertegenwoordigd in dat orgaan. Crombez zal er toelichting geven bij de gesprekken die hij al heeft gehad met informateur Bart De Wever (N-VA). Daarna krijgt de zaal het woord en wordt er een nota opgesteld die Crombez kan gebruiken in eventuele formatiegesprekken.


Het document zal onder meer focussen op mobiliteit. Sp.a wil een shift van de auto naar het openbaar vervoer door het aanbod gevoelig uit te breiden, zelfs met nachtbussen. Er moet fors worden geïnvesteerd in De Lijn, valt te horen. N-VA-minister Ben Weyts heeft in de afgelopen legislatuur net een belangrijke hervorming doorgevoerd bij Vlaamse vervoersmaatschappij. Die heeft niet langer de opdracht elke Vlaming te bedienen op wandelafstand.
“De prijs zal hoog zijn”

Een tweede belangrijk punt voor sp.a zijn de sociale maatregelen. De partij wil de wachtlijsten in de gehandicaptenzorg volledig weg en vraagt daarvoor een miljardeninjectie in de sector. Ook kinderopvang en rusthuizen moeten beter worden gefinancierd, omdat ze stilaan mensen in armoede duwen. Ten derde willen de socialisten een ambitieus plan rond klimaat.

“Vanavond wordt de prijs bepaald die moet worden betaald om sp.a te overtuigen”, zegt Conner Rousseau, Vlaams fractieleider van sp.a. “Die prijs zal hoog zijn. Het is niet aan ons om in een regering te stappen. En als we het wel doen, zal het met zodanig rode en groene maatregelen zijn, dat ik het vrij onwaarschijnlijk acht dat N-VA daarin zal meegaan.”


Bron: www.hln.be

Ok, N-VA Open VLD CD&V.

Doei.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 juli 2019 om 14:13.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:12   #2
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 32.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Sp.a-voorzitter John Crombez roept vanavond de raad van voorzitters en secretarissen van alle afdelingen bijeen. Ook de parlementsleden zijn vertegenwoordigd in dat orgaan. Crombez zal er toelichting geven bij de gesprekken die hij al heeft gehad met informateur Bart De Wever (N-VA). Daarna krijgt de zaal het woord en wordt er een nota opgesteld die Crombez kan gebruiken in eventuele formatiegesprekken.
Lees ook
Crombez roept achterban bijeen: wil sp.a in Vlaamse regering?

Het document zal onder meer focussen op mobiliteit. Sp.a wil een shift van de auto naar het openbaar vervoer door het aanbod gevoelig uit te breiden, zelfs met nachtbussen. Er moet fors worden geïnvesteerd in De Lijn, valt te horen. N-VA-minister Ben Weyts heeft in de afgelopen legislatuur net een belangrijke hervorming doorgevoerd bij Vlaamse vervoersmaatschappij. Die heeft niet langer de opdracht elke Vlaming te bedienen op wandelafstand.
“De prijs zal hoog zijn”

Een tweede belangrijk punt voor sp.a zijn de sociale maatregelen. De partij wil de wachtlijsten in de gehandicaptenzorg volledig weg en vraagt daarvoor een miljardeninjectie in de sector. Ook kinderopvang en rusthuizen moeten beter worden gefinancierd, omdat ze stilaan mensen in armoede duwen. Ten derde willen de socialisten een ambitieus plan rond klimaat.

“Vanavond wordt de prijs bepaald die moet worden betaald om sp.a te overtuigen”, zegt Conner Rousseau, Vlaams fractieleider van sp.a. “Die prijs zal hoog zijn. Het is niet aan ons om in een regering te stappen. En als we het wel doen, zal het met zodanig rode en groene maatregelen zijn, dat ik het vrij onwaarschijnlijk acht dat N-VA daarin zal meegaan.”


Bron: www.hln.be

Ok, N-VA Open VLD CD&V.

Doei.

Te veel in de zon gezeten vorige week ,zeker
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:13   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 101.338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Sp.a-voorzitter John Crombez roept vanavond de raad van voorzitters en secretarissen van alle afdelingen bijeen. Ook de parlementsleden zijn vertegenwoordigd in dat orgaan. Crombez zal er toelichting geven bij de gesprekken die hij al heeft gehad met informateur Bart De Wever (N-VA). Daarna krijgt de zaal het woord en wordt er een nota opgesteld die Crombez kan gebruiken in eventuele formatiegesprekken.
Lees ook
Crombez roept achterban bijeen: wil sp.a in Vlaamse regering?

Het document zal onder meer focussen op mobiliteit. Sp.a wil een shift van de auto naar het openbaar vervoer door het aanbod gevoelig uit te breiden, zelfs met nachtbussen. Er moet fors worden geïnvesteerd in De Lijn, valt te horen. N-VA-minister Ben Weyts heeft in de afgelopen legislatuur net een belangrijke hervorming doorgevoerd bij Vlaamse vervoersmaatschappij. Die heeft niet langer de opdracht elke Vlaming te bedienen op wandelafstand.
“De prijs zal hoog zijn”

Een tweede belangrijk punt voor sp.a zijn de sociale maatregelen. De partij wil de wachtlijsten in de gehandicaptenzorg volledig weg en vraagt daarvoor een miljardeninjectie in de sector. Ook kinderopvang en rusthuizen moeten beter worden gefinancierd, omdat ze stilaan mensen in armoede duwen. Ten derde willen de socialisten een ambitieus plan rond klimaat.

“Vanavond wordt de prijs bepaald die moet worden betaald om sp.a te overtuigen”, zegt Conner Rousseau, Vlaams fractieleider van sp.a. “Die prijs zal hoog zijn. Het is niet aan ons om in een regering te stappen. En als we het wel doen, zal het met zodanig rode en groene maatregelen zijn, dat ik het vrij onwaarschijnlijk acht dat N-VA daarin zal meegaan.”


Bron: www.hln.be

Ok, N-VA Open VLD CD&V.

Doei.
Citaat:
Sp.a wil een shift van de auto naar het openbaar vervoer door het aanbod gevoelig uit te breiden, zelfs met nachtbussen. Er moet fors worden geïnvesteerd in De Lijn, valt te horen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:18   #4
Jan Meuleman
Europees Commissaris
 
Jan Meuleman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2006
Locatie: in het weldra onafhankelijke Vlaanderen
Berichten: 7.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Sp.a-voorzitter John Crombez roept …..


“Vanavond wordt de prijs bepaald die moet worden betaald om sp.a te overtuigen”, zegt Conner Rousseau, Vlaams fractieleider van sp.a. “Die prijs zal hoog zijn. Het is niet aan ons om in een regering te stappen. En als we het wel doen, zal het met zodanig rode en groene maatregelen zijn, dat ik het vrij onwaarschijnlijk acht dat N-VA daarin zal meegaan.”
Doei.
We hadden niks anders verwacht.
__________________
Ceterum censeo Belgicam delendam esse.
Het tijdperk socialisten was zo goed dat we nu geen schulden hebben, geen problemen en geen werklozen.
Jan Meuleman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:25   #5
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Doe er rap nog een miljard of vijf bij. Doe vooral niks aan het personeelstekort, oude bussen en schandalig loon van 1500 euro net.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:27   #6
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Doe er rap nog een miljard of vijf bij. Doe vooral niks aan het personeelstekort, oude bussen en schandalig loon van 1500 euro net.

Ze tellen er misschien op dat de transfers noord-zuid stopgezet worden en dan is er geld???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:29   #7
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ze tellen er misschien op dat de transfers noord-zuid stopgezet worden en dan is er geld???
Zachtjesaan laten uitdoven is mijn persoonlijke voorkeur.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:33   #8
Jan Meuleman
Europees Commissaris
 
Jan Meuleman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2006
Locatie: in het weldra onafhankelijke Vlaanderen
Berichten: 7.555
Standaard

Citaat:
“Vanavond wordt de prijs bepaald die moet worden betaald om sp.a te overtuigen”, zegt Conner Rousseau, Vlaams fractieleider van sp.a. “Die prijs zal hoog zijn. Het is niet aan ons om in een regering te stappen. En als we het wel doen, zal het met zodanig rode en groene maatregelen zijn, dat ik het vrij onwaarschijnlijk acht dat N-VA daarin zal meegaan.”
Als het zover komt dat de 'traditionelen' moeten kiezen tussen regeren met N-VA of niet regeren, rijden ze allen op Bart zijn been als hitsige honden om toch maar te mogen meedoen.
__________________
Ceterum censeo Belgicam delendam esse.
Het tijdperk socialisten was zo goed dat we nu geen schulden hebben, geen problemen en geen werklozen.
Jan Meuleman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:37   #9
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 56.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman Bekijk bericht
Als het zover komt dat de 'traditionelen' moeten kiezen tussen regeren met N-VA of niet regeren, rijden ze allen op Bart zijn been als hitsige honden om toch maar te mogen meedoen.
die zijn zo sterk bezig, dat de voorzitters Beke, Crombez en Rutten zowaar uit hun respectievelijke partij-besuren worden gespuwd.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:50   #10
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
...Het document zal onder meer focussen op mobiliteit. Sp.a wil een shift van de auto naar het openbaar vervoer door het aanbod gevoelig uit te breiden, zelfs met nachtbussen. Er moet fors worden geïnvesteerd in De Lijn, valt te horen. N-VA-minister Ben Weyts heeft in de afgelopen legislatuur net een belangrijke hervorming doorgevoerd bij Vlaamse vervoersmaatschappij. Die heeft niet langer de opdracht elke Vlaming te bedienen op wandelafstand. “De prijs zal hoog zijn”. ...
Bron: www.hln.be
Het openbaar vervoer staat in voor 12 % van de mobiliteit. 6 % voor de trein en 6 % voor de bus/tram/metro. De rest gebeurt gemotoriseerd (86 %) hoofdzakelijk met de auto. Op korte afstand is de fiets (2 %) ook een oplossing.
Als men 15 % van het gemotoriseerde vervoer naar het openbaar vervoer wil omschakelen, dan dient men het treinaanbod en de treininfrastructuur te verdubbelen. Idem dito met bus/tram/metro. Met andere woorden een technische utopie met een prijskaartje dat niet op te brengen is. Gezien het gemotoriseerde verkeer tijdsflexibel is (men kan vroeger of later vertrekken/aankomen), dit geldt ook enigszins voor de bus, heeft men er alle belang bij de weginfrastructuur te verbeteren en te vergroten. Dat komt dan auto en busvervoer ten goede en ook het wegtransport.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles

Laatst gewijzigd door fcal : 31 juli 2019 om 15:09.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 14:57   #11
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ze zijn echt overal bezig met louter alleen hun eigen postjes en profilering.

CD&V is een wandelend lijk kwa partij, ik vraag mij af wat die uberhaupt nog in een regering zouden doen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 15:02   #12
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 56.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze zijn echt overal bezig met louter alleen hun eigen postjes en profilering.

CD&V is een wandelend lijk kwa partij, ik vraag mij af wat die uberhaupt nog in een regering zouden doen.
Idem voor ovld en spa. Rutten werd recentelijk nog publiekelijk uitgelachen en in haar onderbroek gezet door Gatz en Vanhengel. En geen enkele sos die nog naar Crombez luistert
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 15:10   #13
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Het openbaar vervoer staat in voor 12 % van de mobiliteit. 6 % voor de trein en 6 % voor de bus/tram/metro. De rest gebeurt gemotoriseerd (86 %) hoofdzakelijk met de auto. Op korte afstand is de fiets (2 %) ook een oplossing.
Als men 15 % van het gemotoriseerde vervoer naar het openbaar vervoer wil omschakelen, dan dient men het treinaanbod en de treininfrastructuur te verdubbelen. Idem dito met bus/tram/metro. Met andere woorden een technische utopie met een prijskaartje dat niet op te brengen is. Gezien het gemotoriseerde verkeer tijdsflexibel is (men kan vroeger of later vertrekken/aankomen), dit geldt ook enigszins voor de bus, heeft men er alle belang bij de weginfrastructuur te verbeteren en te vergroten. Dat komt dan auto en busvervoer ten goede en ook het wegtransport.
Volledig met je eens hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 15:17   #14
Jan Meuleman
Europees Commissaris
 
Jan Meuleman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2006
Locatie: in het weldra onafhankelijke Vlaanderen
Berichten: 7.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze zijn echt overal bezig met louter alleen hun eigen postjes en profilering.

CD&V is een wandelend lijk kwa partij, ik vraag mij af wat die uberhaupt nog in een regering zouden doen.
Linkse oppositie voeren. Het gevolg is bekend.
__________________
Ceterum censeo Belgicam delendam esse.
Het tijdperk socialisten was zo goed dat we nu geen schulden hebben, geen problemen en geen werklozen.
Jan Meuleman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 15:44   #15
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Ze hebben pakken stemmen verloren aan linkse partijen. Ze kunnen nu moeilijk gaan zeggen dat ze nog rechtser gaan worden.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 15:48   #16
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.583
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman Bekijk bericht
We hadden niks anders verwacht.
Zeg dan liever dat je gewoon niet wilt. Dat is tenminste niet hypocriet.
__________________
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 15:49   #17
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ze hebben pakken stemmen verloren aan linkse partijen. Ze kunnen nu moeilijk gaan zeggen dat ze nog rechtser gaan worden.
PTB/PVDA is op links de probleemfactor.

VB op rechts.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 16:09   #18
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 113.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Het openbaar vervoer staat in voor 12 % van de mobiliteit. 6 % voor de trein en 6 % voor de bus/tram/metro. De rest gebeurt gemotoriseerd (86 %) hoofdzakelijk met de auto. Op korte afstand is de fiets (2 %) ook een oplossing.
Als men 15 % van het gemotoriseerde vervoer naar het openbaar vervoer wil omschakelen, dan dient men het treinaanbod en de treininfrastructuur te verdubbelen. Idem dito met bus/tram/metro. Met andere woorden een technische utopie met een prijskaartje dat niet op te brengen is. Gezien het gemotoriseerde verkeer tijdsflexibel is (men kan vroeger of later vertrekken/aankomen), dit geldt ook enigszins voor de bus, heeft men er alle belang bij de weginfrastructuur te verbeteren en te vergroten. Dat komt dan auto en busvervoer ten goede en ook het wegtransport.
Inderdaad. Het is de absurditeit van de oorlog tegen de auto. Immers, het perfecte openbare vervoer is individueel, geautomatiseerd vervoer met iets "auto-achtig". Enkel voor verre reizen zijn grotere toestellen en daarvoor voorziene infrastructuur (vliegtuigen en luchthavens, treinen en spoorwegen) eventueel zinvol. Maar aangezien het gros van de mobiliteit korte afstand en "chaotisch" is, is individuele mobiliteit de best aangepaste.

Als we de groene jongens laten doen dan zullen ze - zoals naar hun gewoonte - de infrastructuur die het probleem het beste oplost, naar de vaantjes geholpen hebben tegen dat de oplossing eraan kwam.

De elektrische volautomatische zelfrijdende auto die als universele taxi kan gebruikt worden 24u/24 is het ideale openbare vervoermiddel.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 16:09   #19
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 32.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman Bekijk bericht
Als het zover komt dat de 'traditionelen' moeten kiezen tussen regeren met N-VA of niet regeren, rijden ze allen op Bart zijn been als hitsige honden om toch maar te mogen meedoen.
Inderdaad ze staan allemaal te springen om mee te doen met de N-VA ,

maar moeten hun kiezers proberen wijs te maken

dat ze hun huid duur zullen verkopen om mee te doen


Als Bart zegt spring ,zullen ze springen zonder één enkel voorbehoud.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 16:11   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 113.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze zijn echt overal bezig met louter alleen hun eigen postjes en profilering.

CD&V is een wandelend lijk kwa partij, ik vraag mij af wat die uberhaupt nog in een regering zouden doen.
De CD&V is dan ook een zombie, want haar ziel is gereincarneerd in de N-VA, he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be