![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de entiteiten doen? Inzonder die van le plat pays.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 augustus 2019 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets, waarom zouden ze? Misschien dat de politici op zichzelf aan ontsnappingsplannen werken.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wachten tot de winter.
Als het dan nog smelt is het niet goed.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze hun zakken maar kunnen volrammen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om onze Witte te pleizieren: Jacques heeft zelfs een ndl-talige versie gemaakt!
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De golfstroom omleggen en ijskasten zetten in Groenland of wat dacht je .....?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan al de vreemdelingen die hier toestromen vragen dat ze een emmerke zand meebrengen van ginder, en voor je het weet ligt ons landje een meterke of 2 hoger.
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de entiteiten gaan doen weet ik niet. Wat je zelf kunt doen, is dit bericht misschien in het juiste subforum posten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou men daar aan kunnen doen? De schade aan het klimaat lijkt me niet direct omkeerbaar te zijn. Men zal erbij staan en ernaar kijken en er zullen grote rampen ontstaan. De domheid van de mensheid is grenzeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En of het nu "allemaal" de schuld is van de mensen? In het verleden hadden we ijstijden en arken van Noë terwijl er nog geen auto's en fabrieken waren, zelfs geen poliekers en linksen om het te verpesten.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt gewoon sneller dan de vorige keren. Het positieve is dat we na het tipping point weer naar een ijstijd gaan, daarna kunnen we het wiel opnieuw uitvinden. Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 augustus 2019 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de Groenlandse ijslaag is al duizenden jaren instabiel. Zij is een overblijfsel van de laatste ijstijd, en de enige reden waarom zij niet gesmolten is, is omdat zij te dik was, en het BOVENAAN dus zodanig hoog was dat het daar koud genoeg was om bij te sneeuwen. Zelfs zonder klimaatsopwarming zou de Groenlandse ijslaag niet terug ontstaan zijn mocht ze ooit weggeweest zijn. Maar het gaat lang duren voor die helemaal wegsmelt hoor. Vele eeuwen op zijn minst. In elk geval een goeie zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot het water in hun eigen schoenen staat dan zal er ineens een paniekreactie zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is het een plan van onze planeet zelf om zich eens deftig te wassen van al het ongedierte dat er op huist?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groenland wordt terug groen.
Dat was in het jaar 1000 ook al zo. Toen heeft men ook niets gedaan en tegen het jaar 1300 was Groenland terug bedekt met sneeuw en ijs. |
![]() |
![]() |