|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  9 augustus 2019, 20:07 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Verrast De Wever iedereen met coalitie én regeerakkoord? Verrast De Wever iedereen met coalitie én regeerakkoord? Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 05:55 | #2 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 juli 2008 Locatie: GROOT LUIK (Liège) 
				 |   Citaat: Het gekibbel kan opnieuw beginnen. | |
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 06:23 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 december 2008 
				 |   We krijgen elke week wel dergelijke aankondiging: nu gaat het écht gebeuren... Vervolgens gebeurt er niks. | 
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 06:33 | #4 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  5 november 2013 
				 |   | 
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 06:59 | #5 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 maart 2014 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 07:19 | #6 | |
| Minister-President Geregistreerd:  1 maart 2006 Locatie: Gent 
				 |   Citaat: 
 (VB - Groen - PVDA) En de 4 traditionele (CD&V, Open-Vld, sp.a en Groen) hebben ook geen meerderheid, of gaan ze gedoogsteun vragen aan de communisten  
				__________________ Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá | |
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 09:53 | #7 | 
| Banneling Geregistreerd:  2 december 2013 
				 |   Patstelling compleet... Nu nog, wat na volgende verkiezingen??? | 
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 09:55 | #8 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  8 september 2013 
				 |   Citaat: | |
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 10:12 | #9 | |
| Minister-President Geregistreerd:  8 januari 2008 Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN 
				 |   Citaat: Het zou me niet verassen dat twee Vlaamse partijen zouden instemmen om een Vlaamse regering te vormen. En zo aan elkaar vastgeketend naar de federale onderhandelingen gaan 
				__________________ Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... | |
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 10:17 | #10 | 
| Banneling Geregistreerd:  2 december 2013 
				 |   Of eens in de Vlaamse regering, Vlaanderen laten vallen en gaan zetelen in de federale regering met een minderheid aan Vlaamse kant... zogezegd offeren ze zich dan op om het land te redden... | 
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 10:17 | #11 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   Ik zou er ook niet echt van verschieten. 
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | 
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 10:25 | #12 | 
| Minister-President Geregistreerd:  8 januari 2008 Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN 
				 |   Da moeten ze doen 
				__________________ Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... | 
|   |   | 
|  10 augustus 2019, 10:26 | #13 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 25 april 2011 
				 |   Jambon I staat in de stijgers mensen. 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  11 augustus 2019, 08:27 | #14 | 
| Eur. Commissievoorzitter |   De Wever kan geen kanten uit. Zonder blok verliest hij volgende verkiezing aan het blok. Met blok valt er niet te regeren want minderheid en een vijand die niet zal nalaten in de rug te schieten, deden ze vorige legislatuur ook al. Dus verdelen ze de postjes zoals gewoonlijk, doen 4 jaar verder met ons naar de afgrond te sturen en vinden dat ze er goed vanaf kwamen ...... "Après nous les mouches" 
				__________________ België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. | 
|   |   | 
|  11 augustus 2019, 08:33 | #15 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 december 2008 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  11 augustus 2019, 08:48 | #16 | 
| Parlementslid Geregistreerd:  4 juni 2014 
				 |   De analyse van BDW op de verkiezingsdag zelf, zat er boenk op:" Met WIE ga ik moeten onderhandelen?"  De deur gaan platlopen bij al die verzwakte partijvoorzitters, had nooit een goed idee geweest. Rutten en Beke hebben zich kunnen handhaven, en Zweeds zal het zijn. Na de vorige verkiezingen waren ze er bij de N-VA danig van geschrokken hoe sterk de PS gestoffeerd was qua dossier-kennis. En ik denk dat het VB momenteel gewoonweg nog niet voldoende bekwaam personeel heeft tout court. | 
|   |   |