![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met dank aan De Standaard: parking en betonland Vlaanderen krijgt eindelijk een gezicht: https://www.standaard.be/betonwoede/kaart/. Zoek je gemeente op.
Grappig is dat in Vlaanderen het aantal inwoners niet meer per vierkante KM wordt gerekend maar per vierkante HA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed voor de kas van de gemeentes via het kadastraal inkomen maar leefbaar is voor mij iets anders het wordt eerder overleven.
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
PS een gehuchtje waar alle huizen die vrijkomen afgebroken worden om de grond als overstromingsgebied voor de Maas te laten, toch door de jaren meer bebouwd zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon even inzoomen, dan merkt u dat dit uiteindelijk niet zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Denkt gij nu echt dat ik dat niet gedaan heb? IK ben 100% zeker dat akkers rond mijn woning, die mijn eigendom zijn, ingekleurd zijn als bebouwd.
Laatst gewijzigd door pajoske : 27 oktober 2019 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag zeker. Meer zelfs, het moet. Vooral als je dan eens over het muurtje van onze noorderburen kijkt. Wat een verademening! Daar nog open ruimte. Groen tussen de dorpen. Geen lintbebouwing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() In minihuisjes. Mini mini huisjes. Niet te verwonderen dat Nederlanders die wat geld hebben zich haasten om in het buitenland iets te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betonschuim op de bek van beton.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Zeeuws-Vlaanderen kan je trouwens tegenwoordig voor minder geld veel meer huis kopen dan in het naburige Oost-Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ook francofielen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Weet ik, mijn broer heeft twee jaar geleden in Zeeuws-Vlaanderen een huis met 5 are grond en met 100 vierkante meter bewoonbare oppervlakte gekocht voor amper 270.000 euro. Peanuts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat hem zagen Elio. Zijn bedoeling is gewoon om een zevertopic te openen. Vlaanderen heeft nooit een departement gehad dat zich iets aantrok van ruimtelijke ordening. Wel een departement dat er voornamelijk was en is om vriendjes een dienst te bewijzen. En sinds we zo fier zijn dat we de hoofdstad van Europa kregen hebben we meteen een bende niet betalers erbij gekregen die zelfs de wegen kapot rijden die de andere Belgen mogen betalen. Ik beweer niet dat Duc ongelijk heeft maar dat hij de huidige situatie plezant vindt en denkt dat hij ons ermee moet uitlachen is niet de schuld van de gewone Vlaming maar wel van vertegenwoordigers van de overheid die zich dikwijls laten omkopen. Ik schreef hier trouwens reeds op dit forum dat dezen die het departement Stedenbouw in handen hebben de echte machthebbers in dit land zijn. Het antwoord was gehuil en platte zever. Maar goed. De situatie zoals aangemeld door Duc is er. Tenslotte krijgen wij allen wat we verdienen. Als meerderheden clowns verkiezen dan draaien minderheden er mee voor op. Niemand moet dus jammeren. We zijn allen mee schuldig. En minderheden betalen wel mee maar wat ze zeggen heeft toch geen belang. Dus maar verder hobbelen zeker? We betalen ze allemaal tot de laatste cent in die praatbarak maar …..niemand is ooit verantwoordelijk. Allemaal onschendbaar zelfs. Nog niemand onder al die slimmen die het wel snapt? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 oktober 2019 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(waarschijnlijk plaatsen waar de beton reeds 100m dik is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het duidelijk zien voor mijn straat en eerlijk gezegd, deze kaart is dikke kwatsj. Al de huizen die er nu staan, stonden er 100 jaar geleden ook al. Het zijn allemaal boerderijen. Er is niks bijgebouwd sinds 1975, en toch begint de simulatie met een lege kaart, en wordt die stelselmatig aangevuld door de jaren. Volslagen belachelijk, want in de eindfase zijn er tal van percelen zogezegd bebouwd, terwijl dat allemaal weiland, maïsland en bos is.
Die kaart is bedrog! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Als er elk jaar 50.000 inwoners bijkomen moeten er elk jaar minstens 15.000 woningen bijkomen. Haal er nog wat meer naar hier.
|
![]() |
![]() |