![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de diesels en de benzinners rijden nog. Wat nu? Micelle..... wat moeten we doen???? We staan stil!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() https://www.bd.nl/waalwijk/automobil...ww.google.com/ "Tankslang vergeten" Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2019 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() al eens voor gehad dat de slang gelukkig niet paste ook, dan was ik diesel in ne naft aan t proberen doen, of omgekeerd, dat weet ik nu niet meer juist was met ne geleende mobilhome. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de weg toch gesloten is omdat niemand er door kan, dan maakt het niet veel uit.
En als je wel door kan, en je batterijen waren opgeladen net voor de stroompanne, dan maakt het ook niet veel uit. Maar toegegeven: er zijn streken waar de mobiliteit anders georganiseerd moet worden dan in onze streek. Ook de elektriciteitsbevoorrading is niet overal even gemakkelijk. Net zoals de afstand van de petrolfabriek niet gelijk is voor iedereen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zo van die speciale vrachtwagens, die hun taak is om hier en daar een tank te gaan vullen. Daar hebben ze in de nabijheid tankzuilen geplaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik zonder stroom viel kon ik ook niet meer op bol.com Zei de gestrande.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 november 2019 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ff denken op 5 minuten sta ik in NL. Met de fiets wat langer. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2019 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als er hier in de kelder niets binnenkomt wegens panne, dan werken de pompen van het benzinestation hier om de hoek ook niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 november 2019 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat u thuis een tank diesel hebt staan. Wat bent u er dan mee als de wegen ondergesneeuwd zijn en u slechts op gevaar van eigen leven op de weg kan? In een aantal dorpen in Frankrijk is niet alleen de elektriciteit uitgevallen, maar zijn ook de wegen ontoegankelijk. Het past in een veel groter kader, nl. de wijze waarop de Franse overheid omgaat met het platteland. Het loopt leeg, want het wordt verwaarloosd. Investeringen blijven uit of zijn minimaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een mechanische. Zoals de camions gebruiken om te leveren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 november 2019 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar ben je niet veel mee als je geen stroom hebt om te laden.
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|