![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open VLD: ‘Laat euthanasie toe bij dementen’
Zoals het geschreven staat in het artikel klinkt het anders wel héél als een etnische zuivering? Misschien las ik het wel weer verkeerd? Lang een huurder gehad die licht tot soms zwaar dementeerde maar best goed haar plannetje nog kon trekken. Uiteindelijk is zij op aanraden en hulp van enkele familieleden toch naar een ouderlingengesticht gegaan. Men moet daar natuurlijk wel verschil in maken want er zijn ook mensen die door dementie een beetje van de wereld af zijn tot zelfs wilsonbekwaam zijn. Ik ben van mening dat hij/zij/de familie daar zelf voor staat wat men doet. Citaat:
Of moeten we het zien als Soylent Green? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2019 om 09:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met een partijkaart van Open VLD komen in aanmerking.
Nu, op voorhand iets regelen voor het geval je niet meer goed bij zinnen bent lijkt mij wel verstandig. Alleen: wat bij oprechte spijt in een helder moment?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 november 2019 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het kiesvee van de CD&V zit ook in die ouderdomscategorie hoor. Die zijn daarom natuurlijk tegen. Heeft niets met christelijke warden te maken.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de VLD willen ze écht wel alle NV-A kiezers weg he
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er wel voor te vinden. Het recht om te kunnen beslissen dat ge niet wilt eindigen als bijna-lege schil.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euthanasie bij dementen? We zitten hier op het randje van moord, van de eliminatie van niet 'productieve' mensen in de maatschappij omwille van de 'kost' om hen een menswaardig leven te bieden. Een idee waar ik sommige 'liberalen' wel mee zie afkomen.
Laatst gewijzigd door Bach : 21 november 2019 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar daarvoor moet ge geen wetten maken, he. Genoeg springstof maken, een ontsteker, gaan wandelen tussen het volk, en "samen uit en samen thuis" boem he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder groenen, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het gaat over mensen die zelf aangeven dat ze geen menswaardig bestaan meer hebben. Ik denk daarbij bvb. aan mensen met parkinson. Perfect bij verstand maar fysiek tot niets meer in staat.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Open VLD: ‘Laat euthanasie toe bij dementen’
Het land staat op failliet en VLD heeft niets hoogdringender om over te praten... Of moet ze zo haar intrede in de Belgische regering onder Francofone anti-Vlaamse vlag verdonkermanen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar als ge dement zijt, weet ge nimeer waar ge die hebt gelegd.
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet voor een ander.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze toekomst ziet er maar bescheten uit.
Iedereen zal ziek eindigen. Iedereen mag er zich aan verwachten dat hij/zij zijn spuitje zal krijgen. Allemaal om niet te moeten toegeven dat we zonder geneesmiddelen zitten. En omdat het lastig is een oude zieke mens te verzorgen. Wacht maar...iedereen komt aan beurt.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zullen zij dan onder dwang hun euthanasie-infuus toegediend krijgen omdat ze het vroeger aangevraagd hebben en nu dement zijn ? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 november 2019 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Zal het hun gezegd worden; of denken ze dat ze gewoon een spuitje tegen de griep krijgen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doelde niet zozeer op de leeftijd maar wel op het feit dat je tegenwoordig dement moet zijn om nog met overtuiging op O-VLD te stemmen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |