![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vond je van het verhaaltje? | |||
Het was geweldig, ik moest er van huilen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het was geweldig, ik moest er van huilen (sarcastisch) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Eigenlijk vond ik het ergens wel lachen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Ik heb niet gelezen, maar ik wil zonodig op de poll stemmen >![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Het was zo slecht dat ik moest braken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
Is dit wat we krijgen na een gekrompen cultuurbudget? Bedankt Jambon! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Prins Laurent heeft er zo zijn eigen gedacht van, ik ga mee in zijn opinie, maar eigenlijk gewoon omdat het Laurent is. Go Laurent <3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ge zou u beter beperken tot ijsjes verkopen, stommen boer. Bolt het maar af, jannet! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De boog mag niet altijd gespannen staan. Hierbij het verhaal van "Wim Peeters". De man met heimwee naar de currysaus van zijn schoonmoeder.
De man die "Wim Peeters" heette was dankbaar om zijn originele naam die niemand anders had, maar hij had heimwee naar de currysaus van zijn schoonmoeder. Hij stond op rond een uur of 8 en voelde de tranen al komen. Hij had de avond ervoor uit pure wanhoop curryketchup in zijn ogen gesmeerd, maar zelfs dat kon zijn intieme gevoelens naar de saus van zijn schoonmoeder niet bedwingen. Hij begon hevig te kijken naar een foto van een ekster maar de pret was meteen gedaan. Aan zijn kleine teen hing een restant van de curryketchup. Hij maakte een analyse van 231 bladzijden hierover. Rond een uur of 10 kreeg hij een "hongerke" dus belde hij naar de catering om champagne en kaviaar. (hij was namelijk zo belachelijk rijk dat hij meer geld verdiende dan hij mogelijk kon uitgeven). Toen het arriveerde trok hij gekke smoelen naar de aflevervent: BLRBLRBLRBLRBLBRR, BLBLBLBLBL. BLAB. Toen liep hij naar zijn toilet en spoelde alles door. Hij zette het nieuws op over de armoede in de wereld. Lang geleden dat hij nog zo smakelijk gelachen had. Vervolgens kon hij de schaamte niet meer aan en sprong hij van 1 van zijn flatgebouwen. Morsdood. In zijn testament stond dat al zijn geld naar een diamanten doodskist moest gaan. Toen de kist in de grond zakte, nog voor de eerste schep zand viel er nog een sappige vogelstront op... Van een ekster...
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de levensloop van ene Kris Peeters tragischer, eigenlijk. Voor niks moeten verhuizen en dan nog moeten leren zijn plan trekken, manmanman.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat alle jonge auteurs moeten aangemoedigd worden, en dat doe ik hier dus ook. Het begon sterk, trouwens. Daar waar het totaal uit de bocht ging, om in platitudes te vervallen die de originaliteit schaden, was dit moment:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarover gaat dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit was echt slecht
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN