![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de nieuwjaarsreceptie heeft Bart niet alleen gesproken over een hoger pensioen.
Hij heeft ook een duidelijke boodschap gegeven dat het het Waals potverteren van nu af aan door de Walen zelf zal moeten betaald worden. Hij parafraseerde de spreuk van Sterke Jan ; "Dat gaat gij niet bepalen " in "Dat gaat gij niet betalen". De Belgicisten zijn gewaarschuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb u daar niet gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is de boodschap: er is op een andere wijze allusie gemaakt op de transferts, en op de sociale uitverkoop (ik bedoel: geld beloven en geld uitdelen dat er nog niet is).
En er is de boodschapper: een niet nva-er (vermoed ik) brengt o zo graag verslag uit over het nva-feestje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En hij is nochtans gemakkelijk te herkennen hee, met dat vreemde hoofddeksel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat de Vlaamse kiezers tot op de dag van vandaag Waalse miljardenrekeningen betalen.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 12 januari 2020 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een onderdeel van de Vlaamse canon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weinig geloofwaardig van een partij die in het verleden al bereid was om haar essentie (vlaams nationalisme) compleet te verloochenen om toch maar mee van de belgische potten te kunnen smullen. IK denk niet dat er veel belgicisten nog bang zijn van N-VA, alleszins niet van N-VA met de huidige partijtop.
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 januari 2020 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Er komen geen nieuwe belastingen !!"
Natuurlijk niet, We schrappen gewoon een reeks subsidies voor particulieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() En die van de Limburgers en West-Vlamingen, moet ik die dan wel blijven betalen?
Dat ze er gvd eens voor gaan werken!
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- de verkiezingsnederlaag van N-VA en de winst van het VB. I.e. bij de partijtop zien ze de dreiging van nog meer kiezers die overlopen. - de onmogelijkheid om een regering zonder PS te vormen. Dat was immers het schaamlapje verleden keer gebruikt door N-VA top om het hele communautaire programma overboord te gooien. Dat is wat ik zie. Of stel het anders, indien beide bovenstaande niet het geval zou zijn, ziet u dan enige reden waarom de N-VA top niet opnieuw al het communautaire zou begraven en vrolijk mee in een belgische regering stappen waar Franken dan wat stoere praat mag verkopen over migratie maar er de facto absoluut niets wijzigt? Ik niet.
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 januari 2020 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |