![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hmm, wat is het verschil met 'laat die hoofddoeken voor de verandering eens thuis'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Je moet maar lef hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"...waardige en brave islamitische inwoners van nederland..." "...ons, jullie geliefde en alom gerespecteerde islamistische landgenoten..." ach ja ik ga er van uit als je tegenwoordig een nederlander aanspreekt ivm moslims dat er géén enkel slecht woord uit zal komen. ![]() dan nog maar te zwijgen over inhoud van het zogenaamde manifest.
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein You're only as old as the boys you feel Laatst gewijzigd door james : 14 november 2004 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() moet je die site eens bekijken, james.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() En de potloodbijtende, vrome & bekrompen moslims strike back, ditmaal naar de holebi-beweging. Al een geluk dat in Nederland ze het met pamfletjes doen, i.p.v de musül-knokbrigades in Brussel.
Al ben ik straffere taal gewoon dan: "geen nicht in het licht"... Je weet wel... van hoge gebouwen gooien met hoofd naar beneden, homoseksualiteit is een ziekte dat uitgeroeid moet worden.... Maar ja, Imams zijn nu eenmaal van een andere intellectuele orde dan die jongeren van elgalem
![]() |
#8 |
|
![]() wel www.elqalem.nl tokkelen hé, niet elgalem maar elqualem, met een KUU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sorry hoor, maar: ![]() ![]() ![]()
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eindelijk nog eens goede humor op dit forum.
Danke *ps* Dus ik MAG in mijn eigen huis mijn eigen sexualiteit beleven? /me doet een vreugdedansje Nu nog mijn roze rolschaatsen gaan verkopen, brb
Laatst gewijzigd door Eternity : 15 november 2004 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms heb ik wel eens mijn twijfels over deze hulpgroepen maar als ik dan bedenk dat dezelfde organisatie het gerucht verspreidt dat condooms aids veroorzaken... tjaaaah... weg twijfels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Gek genoeg is www.elqalem.nl wél een moslimsite voor en door moslimjongeren.
Dat het op humor lijkt maakt het misschien alleen maar schrijnender. Waar blijven de fiere politics-huishomo's, of durven die niet meer zo openlijk te outen nu? NB: zie www.fok.nl, link over de open brief aan Donner omtrent 'godslastering'. Daar is ook een link naar het homomanifest op elqalem. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 16 november 2004 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Of linkie homo's, die zo graag underdogje willen spelen en heulen met al wat 'buitenlands' is, en tot wie het maar niet wil doordringen dat moslims homobashers zijn. In Nederland is het al genoeg gebeurd hoor, homo's die op straat inelkaar geramd worden in naam van de koran.
Je normen en waarden herzien ten opzichte van het ouderwetse dualistische links versus rechts, maxhavelaarkoffie versus McDonalds, buitenlander versus Vlaams Blok (enz) is oncomfortabel en kan misschien nog eventjes uitgesteld worden indien je in Bachtendekuppe of in Ranst woont, maar misschien wel nuttig voordat ze ook ou, je kameraden, je vrouw of je kinderen in elkaar rammen omdat ze homo, jood, geemancipeerd, sexy gekleed, christen, hindoe - kortom niét-moslim zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertik het echter om te vervallen in een simplistisch 'alle moslims zijn homobashers'. Ik ken genoeg moslims om te weten dat dit niet klopt. Ik ken zelfs moslims die zelf homo zijn, en zichzelf niet bashen ![]() Het is de Koran niet die mensen in elkaar slaat, het is de islam niet die mensen vermoord. Het zijn MENSEN die dat doen, mensen die zelf de eigen keuze hadden tussen verdraagzaam zijn en respect hebben enerzijds, en slaan en doden anderzijds. Het moet maar eens gedaan zijn met alles op de islam en de Koran te steken, steek het geweld op degene die het veroorzaken. Als dat politiek correcte klap is, dan ben ik met plezier politiek correct
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik op 10-11-2004 om 14:11 over exact hetzelfde onderwerp deze thread opende, was dit jou eerste reactie in die thread: Om 15.33 uur Citaat:
Om 15.46 uur Citaat:
Misschien kan je beter emigreren naar hier; dat lijkt me meer iets van jouw kaliber...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |