![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die daar de bonen niet voor gefret gaat krijgen, dan eet ik mijn laptop op.
titel: 550.000 euro voor kookapp van overheid: ‘pleziertjes’ of noodzaak? link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20200204_04834898 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens uitvlooien of er geen (niet professionele) banden zijn tussen Beke en diegenen die deze app gemaakt hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
subiet volgt heel vlaanderen dat, worden we allemaal gezonder en wie profiteert daarvan? Vlaanderen of het Federale RIZIV en madame De Block? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op dit moment scheppen app developers dikke poen omdat er nu eenmaal te weinig zijn. Plus je moet rekenen dat het niet enkel over een appje gaat, maar je hebt ook een backend nodig waar je de recepten in kan zetten en updaten. Dus heb je ook infrastructuurkosten, hosting, support, security,...
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik geen probleem mee. Indien er van die 500k€ wat zou blijven plakken zijn als "vriendendienst", dan uiteraard wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ach da's net geen 50k meer dan de boete die er nu hangt voor de niet repatriëring van die ISIS kindjes. Het verschil tussen deze is dat de mensen die hier werken en leven iets hebben aan de app !
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik dat niet die rommel van app's die men de mensen opdringt alle dagen.
Als ik dat zeg tegen anderen dan vragen die mij meestal: "Op Mars gezeten de laatste 20 jaar?" En toch wil ik het niet volgen dat app gedoe. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 februari 2020 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Beke en de rest van CD&V hebben altijd hun mond vol van "de mensen dit en de mensen dat..." De mensen zijn dit soort wanbeheer, geldverspilling en corruptie en vriendjespolitiek kotsbeu mijnheer Beke. Dat die clown nog minister is is ook een gigantische grap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Kunnen jongeren geen boeken meer lezen ? Was "ons kookboek" van de KVLV niet meer in stock ?
Wat een gigantische verspilling van overheidsmiddelen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de overheid zit daar op een domein waar al een overaanbod is. Nog een reden erbij waarom dit pure geldverspilling is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat terwijl de intresten ongelooflijk laag staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het primaire saldo van Belgie is gestegen van 0,2 naar 1,5 procent gedurende de legislatuur. Elke euro schuld die er bijkomt is dus op conto van de vorige regeringen te schrijven. Op regering die het geen probleem vonden om met een negatief primair saldo te beginnen werken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende is ook enorm goed:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat argument dat een kookboek geschreven door een "gewoon iemand" niet garandeert dat er juist info in staat omtrent gezondheid ...
gaat hij dan straks ook overheidsrestaurants openen, want de chef kok zal ook wel met suiker, vet en boter smijten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() government sanctioned recipes...
Ah Vlaanderen krijgt Noord Koreaanse trekjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Wie herinnert zich nog dat Kris Clooney indertijd twee miljoen subsidie naar een paar persoonlijke kennissen had geschoven voor hun wellnesscentrum en manege?
Dat heeft hem toen ook eigenlijk niks aan populariteit gekost Dan vindt ik dit geld toch al wat minder weggegooid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |