![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kudo's voor onze zuiderburen (jullie dus!) Geweldig werk.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 18 februari 2020 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Vlamingen,in Leuven zijn het Vlamingen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even afwijken van het topic dan maar:
Was daar eens geen strijd over. Hoe 'Leuven Vlaams' ons land veranderd heeft.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al waren het chinezen. Als de Marokkanen die hier zitten Belgen zijn dan zijn , wat dan ook, die in Vlaanderen zitten " Vlamingen."
En daarbij, ik heb ook iets tegen dat virus gevonden. Drink minstens 12 Duveltjes per dag. Tegen het virus zal het misschien niet echt helpen maar ge gaat er in ieder geval niet veel van merken. Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2020 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 18 februari 2020 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De gesel van de NVA en het VB ontdekt een geneesmiddel tegen het coronavirus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Dit is vrij standaard. En ook wat ik tegen de mensen uit mijn omgeving vertel. Als er een nieuw virus verschijnt, trekken de pharmaceutische firma's en onderzoekscentra hun schuiven nog eens open. Bijna letterlijk een geval van 'het medicijn bestaat al, nu er nog een ziekte voor zoeken.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Het is een heel simpele molecule trouwens. Er een meer krachtige variant van maken - daar zie ik dit jaar nog 1 of ander artikel over verschijnen.
Nu buiten dat, er zijn grofweg momenteel zowat 10 verschillende werkingsmechanismen tegen virussen. Hopelijk vindt men nog een tweede en een derde product in de schuif, en die cocktail gaat dan het werkende medicijn worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer, het had goed voor het milieu geweest hadden er enkele honderden miljoenen gesneuveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waren AIDS en EBOLA ook geen pogingen om overbevolking tegen te gaan? Ik heb altijd het gedacht gehad dat die (bovenstaande) ontstaan zijn in één of ander duister laboratorium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Woehaha. Denkt gij nu echt dat aan de KULeuven enkel Vlamingen onderzoek doen? Denkt gij nu echt dat daar enkel Nederlands gesproken wordt?
Blijf gij maar in uw droomwereldje, ver van de realiteit zitten. Daar voelt ge u misschien gelukkig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men morgen in een Amerikaanse universiteit iets uitvindt, schrijft men dat ook aan de Amerikanen toe. Het doet er dan niet toe of het team dat de uitvinding heeft gedaan bestaat uit mensen van verschillende nationaliteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |