![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok,ok met een nodige dosis ironie erbij .....
Maar het gedrag van waarschijnlijk duizenden mede-Vlamingen die dan maar over de grens in Nederland een beetje de de shopper en/of toerist zijn gaan uithangen,gewoon maar omdat niemand hen tegenhield ......ik wil het hier beleefd houden maar vindt eigenlijk geen woorden meer... ![]() "Hou ons tegen of we doen ongelukken"...dat is zowat het motto van al die moron-mottigaards. Wel,als de Nederlandse regering ondertussen geen directe plannen had om ook hun vormen van lockdown in te stellen,dan zal dat best asap veranderen....dankzij de "belgen"... Misschien kan van onze kant ook overwogen worden om "de draad" (uit WO1) weer te installeren. mensenlief,ik ben b e s c h a a m d Laatst gewijzigd door kelt : 15 maart 2020 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nederlandse politie stond met een koortsthermometer langs de weg om te scannen (aan het oor) of je koorts had. Net alsof dat voldoende is om te weten of iemand al dan niet besmet is. PS: Ik hoorde dit zeggen, ik ben zelf niet zo lomp om nu de grens over te steken. Zoveel domheid op deze wereld, mensenlief, ik ben b e s c h a a m d! Laatst gewijzigd door reservespeler : 15 maart 2020 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier mee in de oneindige rijen aan de kassa gaan staan met wat benodigdheden, dat is pas grensloze domheid! Terwijl de winkels in Nederland normaal bevolkt waren, niet meer dan anders en volle schabben hadden.
Wie is er nu de domste? Laatst gewijzigd door Garry : 15 maart 2020 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het houden van afstand niet voldoende is. Ik vrees dat ge beter gebouwen kunt vermijden die voorzien zijn van airco's, al dan niet via luchtkanalen. Ik denk dat het daar niet veel zal uitmaken of je 2 meter onderlinge afstand bewaard.
Laatst gewijzigd door Garry : 15 maart 2020 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
slecht ogenblik gekozen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom wordt de Nederlandse hoofdstad dan tegenwoordig op facebook dan Hamsterdam genoemd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, plus dat het de economie hier schade toebrengt, win win.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was een mooie illustratie WAAROM er steeds meer "Staat" schijnt nodig te zijn en er toch niks goed geregeld raakt.
De "Staat" moet steeds maar morons achternalopen en bij de kraag grijpen.Dat lukt nooit dus wordt iedereen maar "gekloot"... (Op WTV waren STUITENDE gevallen van dergelijke morons te zien...Die gasten waren zelfs niet beschaamd in beeld te zijn.) Alle mensen hebben die gelijke kilo hersenen,maar al te velen gebruiken die kilo niet en blijven dus maar "kilo's".(West-Vlaams voor "idioot") ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 maart 2020 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook niet te verwonderen dat Anderlecht en ook … Aalst negatief in de spotlights komen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Richt Colruyt zich sowieso niet op klanten die in bulk kopen? Het is daar dat je het meest voordeel doet bij hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() In Aalst vonden sommige allochtonen het nodig om de rekken leeg te halen! , terwijl anderen de gangen blokkeerden. Normaal toch dat niet iedeteen dat pikt, dus werden er een paar klappen uitgedeeld en moesf de politie tussen komen. Ik denk dat veel mensen die hamsteten ern nschtwinkel uitbaten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop ook voor enkele zaken bij de Colruyt binnen tegenwoordig, iets wat ik heel lang nooit deed omdat ik het een echt onaangename winkel vind. Alleen het systeem van de kassa vind ik daar wel een stuk beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar waren politiekorpsen uit Noord-Vlaanderen druk doende om "binnendringende" Nederlanders (sportend,nieuwsgierig,op zoek naar goedkopere brandstof....)terug te wijzen ....omgekeerde situatie dus van enkele dagen ervoor.
Gelukkig,Vlaanderen is niet het enige gebied met "morons".... ![]() Ik blijf erbij,die "draad" was een geniale vinding van de Moffen indertijd. Laatst gewijzigd door kelt : 21 maart 2020 om 08:01. |
![]() |
![]() |