![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik dacht eerst dat daar VS ipv VN stond:
Citaat:
Zelfs moest dit voorstel aanvaard worden, hoe is dat in de praktijk op te lossen? ![]() Bvb Stel (ik zeg wel degelijk 'stel') dat China, volgens sommigen niet het voorbeeld wat de toepassing van mensenrechten betreft, beslist om de een of andere reden studenten met tanks plat te walsen en dit weken aan een stuk... De wereld natuurlijk in rep en roer... Ook het tam konijn ![]() Met algemeenheid ![]() ![]() Wat dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() In De Standaard staat nog een artikeltje dat betrekking heeft op de VN. Alhoewel sommigen niet graag kritiek horen over de slome VN, geef ik hieronder een uittrekseltje:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt U dit niet even navragen? [email protected] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu heb je wel gelijk dat de VN niet werkt. Feitelijk zouden alleen democratische landen toegelaten moeten worden, of toch landen die een minimaal respect hebben voor hun eigen bevolking (en de bevolking van andere staten). Maar ja, dan hou je misschien maar 10 procent van de leden over. Moeten we naar zo'n organisatie luisteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |