![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie had nu gedacht. Vlaamse zelfstandigen zijn precies ook profiteurs en sjoemelaars....
En ik die dacht dat dat allemaal eerlijke mensen waren. https://www.hln.be/geld/economie/exp...teun~aee533db/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men had dit natuurlijk veel en veel beter moeten controleren maar men heeft gewoon met geld gesmeten. Achteraf kan men nog altijd controles doen, gewoon kijken naar de aangiftes, betaalde belastingen, controle van facturen, enzovoort enzoverder. Wie onterecht steun gevraagd en gekregen heeft: terugbetalen + een zware boete erbovenop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb tot hiertoe 1 keer iets minder dan 1300€ gehad. Beetje tegelijk met mijn rekening van mijn sociale bijdrage. Wat schiet er nog aan over denk je? Geven en tegelijk terugnemen ja!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 mei 2020 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die lijdt aan beslissingsverlamming ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sociale bijdragen die je moet betalen, weet je hoe het komt dat je dat moet betalen of denk je dat dat iets is dat zomaar uit de lucht komt gevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn straat is een carwash, gelieerd aan een tankstation. Betaling gebeurt elektronisch.
Je komt als bestuurder met niemand in contact. En toch is de carwash gesloten. Hoe komt dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hinderpremie had men beter vervanging door een opschorting van alle roerende voorheffingen, lokale taksen ( provincie & gemeente) op bedrijfsoppervlakte en alle pestbelastingen zoals nachtwinkeltaks, cafétaks, terrastaks, etc... Nu krijg je geld uitbetaald dat je dient te gebruiken om belastingen te gebruiken op activiteiten die niet kon uitoefenen wegens overheidsverbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() U ziet dat de dames en heren gedeputeerden die aan de provinciale uier hangen geen hol geven om het ondernemerschap in hun provincie maar des te meer aan hun compleet nutteloos postje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt vooral omdat de lobbygroep achter die bepaalde sector niet genoeg invloed had. Aveve mocht openen en de doe-het-zelf zaken ook. Al de rest moest gesloten blijven en hun mond houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij logisch, he. Het is een nutteloze maatregel die schade veroorzaakt omdat hij gebaseerd is op simplisme en dwingelandij. Dat is toch de functie van de staat om dat soort dingen te doen ? Mocht de staat enkel maar zaken afkondigen die nuttig waren, dan had die niks te doen he, want dat doen de mensen vanzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
car-washes staan HEEL laag in de volgorde. Laatst gewijzigd door kelt : 11 mei 2020 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat alle doppers hetzelfde betalen als de zelfstandige. Hier uw leefgeld en tegelijk terugpakken. Uw leefgeld komt niet uit de lucht gevallen he? Of de gepensioneerde. Hier uw pensioen. Kom nu terug geven Valt niet uit de lucht he. Of de zieken. Valt niet uit de lucht he. In tijden dat zelfstandige niks mag doen moet je hem ook geen rekening sturen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 mei 2020 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |