![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je (al) in Pattaya geweest? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 100,00% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Eerlijk antwoorden pls).
Me: nog nooit alhoewel ik het wel eens wil gezien hebben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, en staat ook niet in mijn planning. Een sterk gebrek aan tankmusea of aanverwante oorlogsgeschiedenis.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hihi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja post colona zal het er enigszins anders uitzien, vind het wel spijtig......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pattaya niet, maar pad thai heb ik al gegeten
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgezien van een reis naar Turkije ben ik nog nooit in Azië geweest. Prrrroetttt.
Als zeker niet in SEA zeker weten.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 24 mei 2020 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lou Deprijck
https://www.youtube.com/watch?v=6E83tKz0ANk En hier heb je hem live https://www.youtube.com/watch?v=3iFtQ5_BSE4 Laatst gewijzigd door Weyland : 24 mei 2020 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
historiek van o.a. "The Battle Box" in Singapore is te bezoeken wanneer in de buurt. Aanrader. (Plus een knap hotel -koloniale stijl- in de directe omgeving en zelfde park: Hotel Fort Canning.)
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken wel wat mensen.
2 daarvan hebben er zelfs een bar/ café of iets dat er voor doorgaat. Een ander had er ooit eens een ongeval met een scooter en alvorens men hem wilde helpen mocht zijn moeder geld overmaken. Hij was gewond aan zijn arm en hoofd. Met het overgemaakt geld hebben ze zijn arm behandeld en voor zijn hoofd bleef men wachten op meer geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Robert Beijer kent de omgeving heel goed.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie reist moet (goed) verzekert zijn eender naar welk land je reist. Wie goed verzekert is moet geen euro betalen wat er ook gebeurt ( buiten wanneer je de voorwaarden niet respecteert zoals o.a dronken rijden enz) Trouwens er gaan meer en meer stemmen op om dit verplicht te maken voor alle toeristen en long stayers. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 mei 2020 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 400bfr (10€) bleef er een meisje gans de nacht bij u.
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Die werken nu in de hoerentent van Demper ...
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan lopen als je in een bende zat die 28 mensen doodschoot... ik kan hem wel begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat ik niet mag duiken, anders had ik wel een andere bestemming in gedachte. Bikini. Wrakduiken in H-bom kraters.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 mei 2020 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk bijvoorbeeld maar aan Zwarts en uiteindelijk ook Mendez ... De lijst is lang. Bestaat hier eigenlijk een specifiek topic over?
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() 3 anderen zaten daar ook en ze hadden een plan om daar iets bij te verdienen blijkbaar. Ergens hadden ze iemand wijsgemaakt dat ze een container jeans konden leveren. Die vent was daar mee weg en wilde 1 miljoen bfr betalen. Die container hadden ze natuurlijk niet en ieder van de drie ging zonder dat de andere twee dat wist proberen een voorschot te krijgen van die vent. Toen de 2 en daarna de 3 achter een voorschot probeerde te gaan viel die vent zijn Frank toch wel. Dus ze waren ook nog hun eigen vrienden aan het belazeren .
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 mei 2020 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een geschikte kerel als je die irl ontmoet.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zijn jonge dagen kreeg je voor die prijs de moeder er nog bij ook, naar 't schijnt!