![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ook al in Belgie. Onze lokale alt-righters nemen de kwalijke gewoonten van hun US White Supremacist broeders over.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200611_04988698 Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 juni 2020 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is anders wel de reden waarom oudjes uit WZC niet naar het ziekenhuis werden gebracht.
Of heeft hij het enkel over "het gewone volk" ? Van Ranst zegt niet welk deel van de tweet vals is of helemaal, hij begint zich meer en meer te gedragen als een politieker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een fake tweet. ‘Hij’ is de vervalser.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En direct al z'n criticasters labelen als extreem rechts is ook niet slim van meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn die "extreemrechtse sympathisanten" waar Marc Van Ranst het over heeft ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Ranst heeft dat zo nooit gezegd. Wat begrijp je daar niet aan? Of zou jij graag hebben dat ik hier een fake profiel van jou aanmaak en daar allerlei zaken kom zeggen die je zou kunnen gezegd hebben? Praat je dubbelnicks, fake nicks en dergelijke goed?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die staat in het artikel dat ik citeer.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bericht of mening vervalsen, faken dus in moderne terminologie, is zeer fout.
Ook het bericht waar je de daders van een misdrijf (vb. een fake bericht verspreiden) zonder enig bewijs projecteert op een hele gemeenschap, is zeer fout.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Het artikel vermeldt Marc Van Ranst als bron.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 juni 2020 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fake tweet staat er (rood doorstreept) met de reactie van de echte Van Ranst erbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat Marc Van Ranst bewust een vervalste tweet de wereld in gestuurd heeft. Voor zover geweten dusver is hij de bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik vind de stijl van zijn communiceren ook niet dat. En dat hij heel snel draait als de wind. Maar valse berichten onder zijn naam verspreiden is er over.
Maar vindt zijn reactie dan weer zeer bedenkelijk. Het maakt mij nog strijdvaardiger... ![]() Dient hij dan één of andere (politieke) strijd te voeren??? Sorry, maar hij ondergraaft hiermee meer en meer zijn status van viroloog, en werpt zich eerder op als een echte politieker Laatst gewijzigd door De Prof : 11 juni 2020 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Deze persoon: ArbiterOfTweets op twitter heeft de bron blijkbaar gevonden.
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 11 juni 2020 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, maar wie zegt dat die reactie wel van hem komt? mss is het ook fake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Virologen hoeven zich niet met politiek bezig te houden. Enkel adviseren. Na de uitzending van Pano werd iets duidelijk. Er was (is) geen 100 % verstandhouding tussen experten en politici. De verstandige burger heeft dit ondertussen begrepen, en weet wat hij best doet en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een officiële tweet, geen screenshot.
![]() |
![]() |