![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Geachte,
In deze draad is het de bedoeling om enerzijds academische taal te gebruiken en anderzijds zéér formeel zinsconstructies op te bouwen op een manier zodat de mannelijkheid er afdruipt. Het gebruik van een genitief wordt bovendien in sterke mate aangemoedigd. Het niet houden aan de regels van deze draad is funest, alsook het houden aan de algemene regels van het forum teneinde u niet gedeballoteerd wordt. Met hoffelijke groeten
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verheugt mij ten zeerste dat u deze discussie gestart bent, Monseigneur. Spijtig genoeg behoor ik tot het vrouwelijk geslacht, hetgeen betekent dat deze post geen mannelijkheid zal kunnen uitstralen. Weledele Hoogheid, Hopelijk neemt u geen aanstoot aan mijn vrouwelijke geschreven ende geposte bijdrage. Met mijn respectueuze groeten Sire, Uw onderdaan NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijver dezes is van oordeel dat uw toebehoren tot het liefelijke geslacht volstrekt niet onverenigbaar is met de viriliteit die sommige forumgezellen van het zogezegd sterke geslacht hier tentoonspreiden. Met virtuele handkus, Quercus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u bij deze mijn diepste respect betuigen? Uw woorden stralen wijsheid uit, weledel geboren Quercus! Mijn blijheid vanwege de handkus doet mijnen harte sneller kloppen! ![]() Ene réverance erbij en ik zal uwe weledele voor eeuwig dankbaar zijn. Met welgemeende en weledelgestrenge groeten, NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa is ne genetief ?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij hier de politie agent van het forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad zeer ongerieflijk uw stoelgang te moeten verliezen temidden een forum-draadje dat streeft naar enige voornaamheid.
Ik begrijp het echter,het kwam U waarschijnlijk allemaal zeer discriminatoir over toen U hier,ongetwijfeld per abuis,dan wel onbedwingbare nieuwsgierigheid,belandde en mogelijk verloor U even de kontrole over de buik- en sluitspieren bij de confrontatie met het opgezwollen woordgebruik en plechtstatige zinsbouw die hier gaande zijn... Niettemin stel ik U voor U te vermannen en het te ondergaan,dan wel ons te verrassen met enige woordkunsten.... Laatst gewijzigd door kelt : 24 juli 2020 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Naam des Vaders en des Zoons en des Heiligen Geestes. Amen.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn bescheiden mening mag je best eens volwassen beginnen worden.
Een slim mens, genaamd Freud, beweerde dat er verschillende fases zijn in het menselijk leven. Hij schetst de psychoseksuele "anale fase", doorgaans op jonge prille leeftijd. Waarvoor begrip. "De anale fase is de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. Het overlapt dus gedeeltelijk met de orale fase. Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt over de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen, en daarmee ook het vermogen om geschenken te geven of te weigeren. De anale fase vormt een conflict met het Es, het Ich (ego) en het Über-ich (superego). Dit conflict wordt het kind aangeboden door de eisen van de ouders. Het is dus eigenlijk een conflict tussen het Es, Ich, Über-ich en de eisen van de ouders." Uw voorliefde voor "kak" zou kunnen wijzen op een achterstand in uw ontwikkeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat verenigbaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Is het aftrekbaar?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 juli 2020 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn cognitie des fiscaliteits is rudimentair.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |