![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/meche...-weg~a81d3124/
Elke Van Opstal (37) uit Mechelen is maandagochtend met een zitstaking gestart om te protesteren tegen de coronamaatregelen. Vooral de verplichting om altijd een mondmasker te dragen, vindt ze veel te verregaand. “Ik voel mij niet meer thuis in deze stad, terwijl ik hier zo graag gewoond heb. De levensvreugde is weg. https://www.mechelen.be/webcams |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Levensvreugde weg?
Ik ken iemand die daar werkt, 'k zal vragen of er nog een plaatsje vrij is: https://levensvreugde-verblijven.be/
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van Aalst bestaat blijkbaar nog. Ik wist niet dat er in Mechelen ooit een vestiging geweest is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze voelt zich niet meer thuis in Mechelen....tja...wie wel? Enkel allachtonen voelen zich daar thuis.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is haar gegund ! 250€ voor de plaatselijke moskee.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben er net even langs gegaan. Ze heeft al veel steunbetuigingen gekregen, en de politie laat haar met rust. Ze is van plan om morgen ook nog verder te gaan, maar dan is het welletjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rooie, groene en geitenwollensokken?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een beetje zielige actie. Politici lynchen zou nuttiger zijn, maar ja, dat is lastiger te organiseren he. Vroeg of laat zal men dat toch eens moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De levensvreugde is weg.
Ze mag die terug gaan zoeken. Dat ze maar begint in de covid-cohortes van de ziekenhuizen waar de patiënten hun vreugde trachten terug te winnen door op hun buik te gaan liggen, in een toestand van knock down ipv lock down, met een zuurstofdarmpje dat door hun keelgat geschoven is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 't weer zelf? Weet dat dat ook?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zielig voor die gevallen maar gaan we echt het land blijven mentaal terroriseren voor elke ziekte of auto ongeluk ofzo? De redelijkheid is volledig weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan er misschien nog wel deze link aan toe voegen. http://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/...zond-verstand/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou toch verwachten bij de verste minste toepassing van een of ander "gelijkheids" of "democratie" principe dat men geen grote groep ambeteert voor de privileges van een piepkleine minderheid, nee ? Men heeft dat zelfs in een "kiesdrempel" principe gestoken: "minder dan 5% van de bevolking, dan is dat van geen tel". Dat is wat de kiesdrempel wil zeggen: als uw wensen, grillen, eisen, .... minder dan 5% van de bevolking betreffen HEBT GE ZELFS GEEN RECHT VAN SPREKEN in de volksvertegenwoordiging. En nu gaat men MEER dan 95% van de bevolking hun burgerrechten met de voeten treden voor de privileges van MINDER dan 5% van de bevolking om proberen geen darmpje door hun keel te krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |