![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agenten gedragen zich als beesten: "Maakten plezier terwijl mijn man lag te sterven"
Citaat:
Hebben die agenten géén lessen getrokken over wat er in gang geschoten is na de dood van Floyd in de VS die dan nog echt crimineel geweest is maar naar eigen zeggen nog: zijn leven beterde. Of waren het agenten die boos waren om andere zaken, tegen agenten zoals volgende. Geweld tegen agenten Ik denk dat als zij er géén 'mooi' verhaal aan kunnen plakken zij hun eigen ontslag goed in de hand gewerkt hebben met hun actie samengaande met de nodige gebaren. Iets waar ik toch even moeite met had om het te plaasten op het forum.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2020 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() belgische stilte
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() et alors?
daar zitten zeker ook racisten onder de franstaligen
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 19 augustus 2020 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Charleroi zeker? Nu, het is wel duidelijk dat er hier onaanvaardbare zaken zijn gebeurd, die men zo goed als zeker onder de mat wou vegen. Dit moet tot op het bot uitgespit worden. En voor er van de pot gerukte vergelijkingen met George Floyd worden gemaakt: het slachtoffer hier was niet onder invloed en is om één of andere reden heel bizar gedrag beginnen vertonen (psychose?). Dat de politieagenten er plezier in hadden, ongepaste opmerkingen maakten en een Hitlergroet brachten is onaanvaardbaar. Wat het gebruik van geweld betreft, onthoud ik mij voorlopig van enige commentaar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen haakjes, Universalia was vier minuten eerder met zijn draad
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degoutante feiten wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() oud nieuws dat wil meesurfen op de hype van blacklivesmatter zever
voor hetzelfde geld was die geflipte (oost)blokker iedereen voor nazi's aan het uitschelden en heeft men daar (ongepast) op gereageerd. Alle betrokkenen zullen wel op de hoogte geweest zijn van het feit dat er een CCTV aanwezig was. Gratis advocaat voor de pliesie a.u.b. IK walg van het feit dat hulpdiensten in Brussel zich moeten blootstellen aan slagen en verwondingen om de krapuleuzste parti van het land ter wille t zijn, iemand die op mij mept krijgt ook motten, simpel des mensens Laatst gewijzigd door edwinp : 19 augustus 2020 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() een déja vue met een zekere Jonathan, ook zo'n randfiguur waar de familie pas ingreep toen er (een cent) mee te verdienen viel
de VRT met haar sossenredactie is natuurlijk weer 'geschokkeerd', hopen dat Xavier & Wim niet gemolesteerd worden omwille van hun 'persoonlijkheid' Laatst gewijzigd door edwinp : 19 augustus 2020 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waalse nazi's bedoel je toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() bottines in Charleroi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oude feiten, dat wel. Die nog nooit eerder in het nieuws geraakten. Kan enkel wijzen op een PS-doofpotoperatie... |
|
![]() |
![]() |