![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft Trump Covid of is het fake? | |||
Hij heeft Covid |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
Het is fake |
![]() ![]() ![]() |
5 | 55,56% |
Lang leve Kristof |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Trump Covid of is het fake?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denkt u dat het fake is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is een hypochonder. Alles waar hij komt moet ontsmet worden. Bij rally’s moet iedereen die maar in zijn buurt komt een mondkapje dragen. Hij leeft gescheiden van Melania.
Let maar op: binnen een week of zo is hij ‘hersteld’ en praised hij the lord. Dat is gewoon een theaterstuk. ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als het echt is, is de kans redelijk groot dat hij hier - gelet op zijn leeftijd - zwaar ziek van zal zijn of zelfs zal sterven.
Ik beweer niet dat die clown er niet toe in staat zou zijn, maar ik zou toch voorzichtiger zijn... Over Marie-Rose Morel bestaat er ook een topic waarin werd gesuggereerd dat haar ziekte fake zou zijn geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou best mogelijk zijn dat het fake news is. De quarantaine geeft hem de kans om enkele dagen op adem te komen en zich voor 110 % verder te storten op de verkiezingsstrijd.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Do as I say...' syndroom. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump: 'I AM HEALED, I AM HEALED. PRAISE THE LORD'. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed we zullen zien, als hij echt ziek wordt zal ik mij verontschuldigen.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
edit: het is zelfs erger dan dat: Deep State heeft Trump zijn coronatest vervalst natuurlijk...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 2 oktober 2020 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging om de vergelijking met de verwerpelijke houding van posters in het Morel topic, niet over Trump -> over de poster, en dat ben JIJ hier, niet het 'lijdend' voorwerp, hoe vettig ik dat voorwerp ook vind.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 oktober 2020 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat ik hier zeg over Trump meen ik. Die gast liegt over alles. En dit komt hem gewoon zeer goed uit. En nogmaals: als hij echt ziek wordt zal ik mij verontschuldigen.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar: ge hebt me wel begrepen. -> (Laaveneirs, da's een open boek voor mij sinds mijn eerste liefke van dat huiske tegenover de Stella aan dat hedendaags roeiboot jachthaventje.) ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Nieuw voedsel voor onze samenzweringsartiesten.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog gaat ge beweren dat hij samen met Elvis op een luxejacht werd waargenomen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2020 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie van tijd voor tolerant links hem dood komt wensen.
Op twitter is de storm al losgebarsten en wordt 't ware gelaat overvloedig getoond. De laatste deftige, fatsoenlijke Dem, Tulsi Gabbard, heeft getoond wat 'menselijkheid' is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Vanuit strategisch oogpunt, lijkt het me bijzonder onverstandig om dit te faken.
Zeker gezien zijn eerste reactie(s) op het virus.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Who cares?
Als het waar is wordt het uitgespeeld dat het stemmen levert. Is het niet waar idem dito. Zelfs als hij zou betrapt worden op faken en zegt; "zie je, het is dus onschuldig en jullie trappen er met plezier in (linkse idioten)... Dan nog levert het hem stemmen... Net zoals al de leugens van Pelosi haar in haar kamp enkel meer stemmen oplevert... Zalig naïef hoe" kenners" hier op dit podium reageren. ????
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |