![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() 1500 miljard euro, werd in 15 jaar van West-Duitsland, naar Oost-Duitsland getransfereerd. Dat is 100 miljard euro per jaar. De gemiddelde West-Duitser tranfereert 2 keer meer dan de gemiddelde Vlaming. bron: trends opmerking: ik zie dat Europese nazi-volkeren, eerst hun geld doorgeven, en er daarna moordend achterna gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De duitsers zijn dan ook 1 volk ... Vlamingen en Walen niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De duitsers zijn dan ook 1 volk ... Vlamingen en Walen niet>>>>
pfff, geen gezever over wat een volk is. definitie: een groep mensen door een zot gedreven; Kunt U mij de link geven naar politiek binnenland ? Want ik snap het niet>>> de link is: er bestaan tranfers in België en Duitsland |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tranfereren is misschien lastig,
maar voor nazi's stemmen en Europa naar de kloten helpen is toch fun; |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En degenen die gaan over Belgie in het Binnenland ... ? Ik dank U |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Oost-Duitsland werd bruusk afgescheiden van de rest van Duitsland door de communisten. Families werden van de ene dag op de andere afgescheurd van mekaar. Er heeft dus altijd een band bestaan tussen beide landsdelen en één en hetzelfde volk. Die vele miljarden werden bovendien gebruikt om Oost-Duitsland er weer bovenop te helpen.
verschil met dit land: hier worden miljarden euro's Vlaams geld per jaar geconfisqueerd door de PS, die het gebruiken om villa's te zetten en de Waalse werklozen aan hen afhankelijk te houden, en aldus hun macht te behouden
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Ik heb een klein rekensommetje gemaakt
West-Duitsland 66,7 milj inwoners transfers 100 miljard dit is dus per jaar 1499 Euro per West-Duitser Vlaanderen 6 milj inwoners transferts 11 miljard dit is dus 1833 euro per jaar per vlaming. Met dit verschil dat dit bij ons al 174 jaar bezig is en in Duitsland nog maar tien jaar, verder had ge eens in Oost-Duitsland moeten komen vlak na de hereniging dit was een puinhoop; met nu is dit is een veschil van dag en nacht. Dus dit geld is goed besteed. In Wallonie worden de mensen zelf er niet beter van na al die jaren hier zit dus structureel iets fout waarschijnlijke hoofdoorzaak Etat PS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoorde nog nooit van de Brusselse muur waardoor Wallonie tot het Oostblok behoorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
voor de rest kan ik u uiteraard volledig volgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De duitsers zijn een volk. Belgen niet, de taal alleen al scheidt ons. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 december 2004 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tijl Uilenspiegel : 7 december 2004 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dit is gewoon een stunt van de rode media om de transferten in dit land te vergoeilijken
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hopelijk kunnen ze deze berekening volgen... want in wiskunde zijn de walen jaren achter op de vlamingen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga je beweren dat Wallonie vergeleken kan worden met een land dat jaren en jaren onder een communistisch wanbeleid heeft gelegen ![]() ![]() Ja, met die Walen in de regering... en te denken dat BuBbers dat ook voor ons willen ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() was kennelijk een dooddoener
![]()