![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elle est pas belle la vie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Wie lachte nu ook alweer met mijn bloempot..?) ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij voor u.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Also: ik ben de zuinigste van heel het blokje; die buurvrouw naast mij heeft zelfs een veelvoud op haar meter..... (& maar klagen dat ze niet toekomt; ha nee trek een extra pull/fleece aab he ipv de chauffage @vollebak.. dom mens). Haha!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik ben echt trots op mezelf; nog geen 11€/maand verbruik.... faut le faire, ik had me er eerlijk gezegd niet aan verwacht, dacht dat het maar id 40eurokes ging zijn zoiets ^^
Nu ik heb sociaal tarief dus ik heb wel wat marge meaning dat moest het heel erg koud worden ik wel zo nu & dan m'n torentje aan zal zetten evenals m'n freshly bought electric blanket hehehe xD |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke maatschappij is dat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eneco~
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. zijn echt goed....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai het geeft me flashbacks van toen ik nog bij Electrabel was; betaalde zo 80€/maand... met eens het 1ste jaar dat ik hier woonde id 500€ opleg met de jaarafrekening..... (ik had toen nog geen sociaal tarief & ook had ik geen benul dat die zo duur waren....)
#nooitmeerplusjamais! Laatst gewijzigd door bembem : 5 november 2020 om 01:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je? Terug trekken betekend dat je in het laatste jaar €109,49 teveel hebt betaald, anders had je het niet teruggekregen.
Ik ben zo blij voor u, u hebt €109,49 geleend aan een firma die anders met plezier u in de kou had gezet, deurwaarders sturende die u het leven zuur hadden gemaakt.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat loont de moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ic......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk het als een vorm van sparen.
Beter teveel betalen dan te weinig.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben overgeschakeld naar Essent en dat was de eerste jaren een enorm verschil! Maar sinds een jaar of 3 vind ik Essent toch ook duur worden, nog altijd beter dan Electrabel maar ik betaal toch veel teveel naar mijn zin.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stom! ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 november 2020 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is Dees ook blij?
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de gegevens personaliseren en elke maand een nieuwsbrief ontvangen met een overzicht van alle leveranciers met de prijs die je op dat moment zou betalen in functie van je verbruik. Je ziet ineens waar je huidige leverancier zich in de rangschikking bevindt. Het loont de moeite om dit de doen. Ook omdat er leveranciers zijn die een korting geven. Het vraagt een tiental minuten om te veranderen van leverancier. Het enige wat je nodig hebt zijn de EAN-nummers vermeld op je afrekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De Dees ... is dat verwant aan een daas?
|
![]() |
![]() |