![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De nieuwe lock-down gaat in zondag op middernacht.
Wat wil zeggen dat 'iedereen' morgen en zondag een rush gaan inzetten op alles dat volgende week dicht moet. Ook al mogen de voedingswinkels open blijven, het was er vandaag al zeer druk. Maar wat met de al die winkels die morgen en mss zondag nog open zijn. ALLEN DAARHEEN! Omdat het waarschijnlijk de laatste keer zal zijn, dat je dit jaar daar iets kan gaan kopen. Het corona virus, kan dit weekend dus nog hoogtij vieren... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik kijk al uit naar Black Friday volgende maand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisteren eten gehamsterd.
Van andere producten heb ik strategische voorraad. Ik heb me zoveel als praktisch doenbaar is onafhankelijk gemaakt van derden inclusief banken. Voor de rest doe ik net hetzelfde, ik passeer en stop soms eens bij de gesloten winkels die ik zou binnengaan bij open. Soms liggen er freebies. De eerste lockdown heeft me veel opgeleverd, zoveel dat het nog niet allemaal hersteld is. Het corona virus viert niks / trekt zich niks aan. Het is een pakketje bio/moleculen dat niet eens "leven" wordt genoemd. Het enige dat je "lockdown" door de Commies doet, is niet het virus maar burgers klooien.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Je kan nog altijd iets in mekaar knutselen voor je kinderen. Maar zoveel moeite doen voor je kinderen is er waarschijnlijk te veel aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() In Nederland zullen ze blij zijn.
De Belg mag blijven reizen; én haar winkels zijn dicht. En wat doet een mens anders, als er niets te doen is ...
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Er gaat weer een stormloop zijn op wc papier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik gun het de winkels van harte.
Kennis van mijn ouders hebben de overschot van de kleding zomercollectie twv. €60.000 voor €1.500 aan een opkoper moeten verkopen. Als dat nu met de wintercollectie terug gebeurt, zal het boeken toe zijn.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zullen dus weer de grote webwinkels zijn die met de winst gaan lopen ten koste van onze handelaars.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik heb vorig jaar al moeten uitleggen dat zwarte Piet niet meer bestaat. Zou het al bijna niet genoeg zijn nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de winkels zondag de deuren openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als klein was sneed men de gazet in rechthoeken om dan aan een slagershaak in het schijthuis te hangen. Interessant ge kont het nieuws lezen als schijtend Dat is nu niet aan te raden uw gat af te kuisen met uw smartphone of laptop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien dat daar het spreekwoord...'je gat eraan vegen' vandaan komt. ![]() Voor sommige luchtte het waarschijnlijk ook op dat ze hun gat konden afkuisen aan een Tindemans of een Karel Dillen bijvoorbeeld. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 30 oktober 2020 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou voor minder het schijt krijgen....