![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 december 2004 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beiden.
alletwee de pot op ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Niet slecht gezegd van de Decker , ik vraag me af wat de walen daarop te zeggen hadden.
Nog een opmerking. Zijn we nu aan't terugkeren naar de Middeleuwen. Verbod op dit, verbod op dat. Vroeger mocht je niet denken van kerk en vooral geen andere opvattingen hebben als die van de kerk. Nu is de kerk vervangen door een aantal politieke partijen. Ik kan niet wachten op de volgende verlichting ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer het eerst es aan hen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nog een bedenking: hoe wel de cdh extremisme definieren? Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 december 2004 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ten eerste,Monarchie is zeker niet democratisch, als een koning mij meer zou kosten dan een president dat moet ik hem niet.(WANNEER wordt hier eens een berekening over gedaan).Ten tweede zo'n wet over dotaties bestond toch al (of was dit alleen voor vlaanderen).Ten derde het Belang is ook niet consequent ofwel geeft men toe een nieuwe partij te zijn en dan vervallen de dotaties wat logisch is, of men is nog altijd het vlaams blok en dan moet de partij ontbonden worden wegens het aanzetten tot racisme.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() De oplossing is simpel ze mee laten regeren, ze zouden gewoon imploderen wegens de tegenstrijdige verwachtingen die ze geschept hebben.
één groot probleem zijn de politieke benoemingen die het blok zou doen |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Ten eerste, de partij zelf is niet veroordeeld. Ten tweede heeft het hun programma aangepast. Ten derde zijn ze gestraft door een verplichte naamsverandering vanwege hun vzw's die hebben aangezet tot rascisme. Vergeet niet dat het partijprogramma geen rascistische element bezit!
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
BTW, dat imploderen zijn we nu ondertussen al gewend zeker, het komt dagelijks op het nieuws ![]() Ik denk ook wel dat hun regeringsdeelname niet van een leien dakje zal lopen, de eerste regeringsdeelnames van alle ander partijen kun je moeilijk geslaagd noemen. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 december 2004 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Nat: daarbij dit heeft men al toegegeven (Annemans: Het zeventig puntenplan was maar om te lachen, hé) u heeft inderdaad gelijk als u zegt dat er nu ook politieke benoemingen worden gedaan en ik ben iets te vlug geweest om dit direct en op voorhand aan te nemen maar stel zou, dan zou (als het een rascist zou zijn) dit de democratie ondermijnen,(vb rascistische rechters)
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() waarbij in niet beweer dat alle vlaams belangers racist zouden zijn,verrevan, ik vraag me alleen af wat ze vlaanderen zouden kunnen bij brengen.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |