![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Tempest : 22 november 2020 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nou moe....ik zou heel graag hebben dat dergelijke mensen hier niet echt welkom zijn. Als men zulke creaturen hier toelaat, is men zeer dicht bij het toelaten van koppensnijdende religieuze fanatici of het goedpraten van hondenmoorden joggers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of die vrouw een eerlijk proces kan krijgen. Hoe gaan ze na zo'n lange tijd nog aan degelijke bewijzen geraken. Getuigenissen van een paar jaar terug zijn niet echt betrouwbaar. Als ze het gedaan heeft, dan hoort ze daar natuurlijk de gevolgen van te dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou mij echt geen zorgen maken als een koppensnellende religieuze zot standrechterlijk wordt geexecuteerd. En dat geld ook voor andere terroristen. Dus dat eerlijk proces ? Als er bewezen is dat zij de moord heeft gepleegd heeft.... En ze mag blij zijn dat ze in een rechtstaat is terecht gekomen. Zij kan zich nog verdedigen. De slachtoffers van dergelijke religieuze of nationalistische fanatici hebben die kans niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Religieus terrorisme en nationalistisch terrorisme hoeven voor mij niet echt van elkaar onderscheiden te worden. Ze zijn beiden verwerpelijk en afstotelijk. Of moeten wij dat nationalistisch moorden als geen probleem gaan zien omdat het in Vlaanderen gegarandeerd potentieel rechtse stemmen zijn ? Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 november 2020 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 22 november 2020 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Tempest : 22 november 2020 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Arme man. Moet vreselijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Spreek voor jezelf en beantwoord zelf de vraag of het vreselijk is om zich zo te laten bedonderen door onze regimemedia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() ETA, an acronym for Euskadi Ta Askatasuna ("Basque Homeland and Liberty" or "Basque Country and Freedom"), was an armed leftist Basque nationalist and separatist organization in the Basque Country (in northern Spain and southwestern France).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() En nu, na hier tien jaar zonder de minste incidenten gewoond en geleefd te hebben zou ineens de hoogdringendheid moeten ingeroepen worden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Niemand heeft de hoogdringendheid ingeroepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gezegd, 40 jaar later ben je wel een ander persoon he.
Dat moet wereldvreemd zijn. Denk even na over wat je 40 jaar geleden zou kunnen gedaan hebben, en hoe je daar nu verantwoording zou moeten voor afleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Geland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zo is België alvast van de verantwoordelijkheid af. Moesten ze nu eens even accuraat zijn met koppensnellers en hun IS collega's dat zou pas geloofwaardig zijn.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Een moordende terroriste wordt een Gentse separatiste...u moet maar durven. Bovendien pleiten mensen om deze moordenaares (OK, laat ons de rechtspraak afwachten) gewoon gerust te laten. Na 40 jaar zou men een ander mens zijn. Dus de maloten die pleiten om deze gevaarlijke terroriste gerust te laten zouden dat ook doen moest de koppensneller van Parijs kunnen wegkomen zijn en zich 40 jaar hebben kunnen verbergen ? Ik ben blij dat het Belgische gerecht eindelijk zijn verantwoordelijkheid neemt en deze moordenares (oeps, nu doe ik het weer...) uitlevert aan Spanje. Spanje dat volgens mij een zeer opbouwende en positieve rechtspraak heeft als het op geschifte en doortrapte splitsers op aan komt. Ze zullen wel weten wat ze daar moeten aanvangen met deze vrouw. En ik heb alle vertrouwen in het Spaanse gerecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(niet dat ik akkoord ben met de uitlevering, met de gegevens die ik tot nu toe wel in de pers heb kunnen lezen, want ik vermoed dat ze wel degelijk onmenselijk behandeld zal worden in Spanje - tegelijk weet ik niet welke zekerheden men verkregen heeft daaromtrent -. Een zekerheid meen ik, heeft men al niet gekregen: dat zij haar straf zou mogen uitzitten in Baskenland. Die monsters van de Spaanse repressie zetten hun eta-gevangenen liefst zo ver als mogelijk van het Baskenland, zodat familieleden gekloot worden met verre reizen. Bovendien verhuizen ze die gevangenen vaak, zonder iets te zeggen, zodat familieleden vaak een 1000 km reis enkele rit gemaakt hebben voor nougabollen ...) Wat ik ook niet aanvaard, is dat zij bestempeld wordt als moordenares. Zij was een soldaat, een lid van het bevrijdingsleger, in een burgeroorlog met de Franquistische bezetter. Zij heeft wel een mens mee helpen vermoorden. Dat had anders gekund. Ik had liever gezien dat ze door een internationale rechtbank beoordeeld werd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |