![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bruno is terug, en deze keer als Belgian Warrior. Op een slinkse manier uiteraard, want de man beweerde eerst lid te zijn van het Vlaams Belang, en dat al voor een hele tijd. Bon, kinderachtige spelletjes moeten gespeeld worden door kinders.
Ik heb niets meer tegen zijn aanwezigheid, maar zou de heer aub eens kunnen stoppen met nepprofiel achter nepprofiel aan te maken en zich als dusdanig uit te geven, totdat men hem betrapt? Dank u wel, Bruno.
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Okee dan. Sorry he mannen.
![]()
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Néééééé
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Ik denk niet dat BW Bruno is. Al ben ik daar niet zeker van.
2. Bruno kan niet anders dan nepprofielen maken. Als hij onder eigen naam zou posten, wordt hij geband. Dit volkomen onterecht volgens mij. Hij heeft zich in 't verleden laten opmerken door extremisme en gescheld, maar het kleinste kind ziet dat dat nu niet meer zo is. Mensen als Pieter de Coninck en andere gekken zouden veel eerder geband moeten worden dan Bruno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Belgian Warrior is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Bruno*, dus is hij opnieuw geband.
Het is vrij simpel wie het het in het verleden zo bont heeft gemaakt als Bruno* is voor eens en altijd ongewenst op dit forum vermits hij reeds voldoende blijk heeft gegeven steeds opnieuw te vervallen in oude gewoontes. Steeds opnieuw nicks aanmaken helpt natuurlijk ook om hem steeds opnieuw te bannen. Nog even en hij overtreft Peter De Ryck qua nicks. Wat mij betreft blijft hij voor eeuwig en altijd van dit forum dus, tenzij er zich een overduidelijke meerderheid van de forummers tegen deze beslissing keert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik denk niet dat er een meerderheid voor te vinden, ook niet bij de belgicisten, omdat hij er zo schadelijk voor is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Wat moet jij eigenlijk "uitgestoken" hebben om voor eeuwig en 3 dagen geband te worden?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon mij eens aan waar hij met zijn nieuwe nick zijn boekje te buiten ging? Ik heb nergens iets anders gelezen dan een inhoudelijk debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Hij heeft te vaak de grens die wij trekken overschreden om hier nog welkom te zijn, hetzelfde geldt voor PDR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Jammer dat bij jullie dan weinigen een tweede kans krijgen, zij het na zoveel tijd. Het doet me denken aan een doodstraf, die is ook eeuwig onomkeerbaar.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |