![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Burgemeester Garcetti van LA (!!!) verbiedt ALLES, zelfs alleen wandelen.
Happy lockdown, you f-ing idiots
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij heeft die maatregel niet zelf getroffen. Deze werd uitgevaardigd door de verantwoordelijke voor de Gezondheid van het district Los Angeles. Garcetti heeft die gewoon herhaald.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt Lockdown moet dan vind ik dat beter dan die halve Lockdown hier.
Maar laat het uitzonderlijk in echte noodzaak blijven. Niet in opgefokte drama's.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, stel dat er een virus zou opduiken met de besmettelijkheid van griep en de dodelijkheid van ebola zou ik ook voor een echte lockdown pleiten. Niet in dit opgefokte drama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nu vallen we dus ergens tussen in. Een redelijk besmettelijk en een iets of wat dodelijk virus waarvoor men halfslachtige lockdowns oplegt waarvan het nut hoogst twijfelachtig is (kijkend naar de cijfers). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook LA. Horeca zaak neemt allerlei maatregelen om het coronafascisme te behagen, maar moet sluiten. Haar personeel en zijzelf verliezen inkomen zonder bijstand en dreigen in armoede te belanden.
10m verder mag wel een filmevent doorgaan waar dezelfde maatregelen, maar voor meer mensen, mag doorgaan. https://twitter.com/ClayTravis/statu...053475843?s=20 antiCofa !!!
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sommige dieren zijn echt wel gelijker dan anderen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
De staat heeft zich het recht toegeëigend ons manu militare te beschermen voor "een" ziekte. De staat HEEFT dat recht niet. Zelfs al zou het huidige virus zo dodelijk zijn dan ebola, dan nog beslis ik en ik alleen wat er met mij gebeurt, en welk risico IK wil lopen met MIJN leven. Dar recht heeft ieder mens. Net zoals het recht zichzelf te beschermen als hij dat wenst. Als ik het zinvol acht mij af te sluiten van de maatschappij, omwille van een besmettelijke ziekte, dan kan niemand mij verplichten me "onder de mensen" te begeven. De nadelen daarvan, daar kies ik dan zelf voor. Nu heeft men de rollen gewoon omgedraaid, in perfecte collectivistische manier van denken. Het is nu mijn plicht geworden andere mensen te beschermen. Of die andere mensen dat nu willen of niet. Ik heb er NIET om gevraagd beschermd te worden, en toch doet men het tegen mijn wens. En wat is de perfecte term om zo'n situatie te omschrijven? Fascisme....
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een overheid moet zich zo weinig mogelijk mengen in persoonlijke keuzes, ook wanneer het om een individu zijn gezondheid gaat. Het enige argument dat ze hebben om in te grijpen is een gezondheidszorg die in zijn geheel zou omver vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Het kan ECHT niet fascistischer worden....
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige moedwillige superverspreiders zijn die politici die hun falen op de burger willen schuiven.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Prachtig : binnen afzienbare tijd ga je zien hoe dat gaat uitpakken in de USA; daar hebben ze ong. zoiets. Ik zou zeggen ga ginder wonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Juist, alleen weet een superverspreider niet eens dat hij een superverspreider is.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Je snapt zelfs onze wetgeving niet ....
![]() ![]()
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Oei, verantwoordelijkheid nemen. Oei, daden hebben consequenties.
![]() |