![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() zoals ons de dagelijkse confrontaties al bevestigen zitten we met een supergrote gepensioneerde demografie, ook één van de redenen waarom we een groot dodental onder covid kennen.
De vergrijzing is overduidelijk en mag nooit meer zo zwaar op de maatschappij wegen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euthanasie verplichten bij 65-plussers als ze niet de juiste politieke keuzes maken? Met Russisch gas eventueel? Of met wapens van de Waalse gemeenschap FN?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus toch:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 3 december 2020 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja blijkbaar zijn er zo.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil die maatregelen niet en de oudjes duidelijk ook niet.
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 december 2020 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor individuele gevallen is dat natuurlijk dan juist weer een drama, want bijna iedereen laat wel ergens vrienden of familie achter die dat erg vinden. Het is dus een afweging. De ouderen die ik lief heb moeten zo lang mogelijk blijven leven, en al de rest moet zo snel mogelijk dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een voorstel: https://www.youtube.com/watch?v=4M2vx_RCwSs
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() oude ingevoerde noord afrikaanse moslimwijven en oude venten, zeker 1 miljoen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat niet alleen door het Covid-19 mensen zijn die dood willen omdat ze echt géén goed oog hebben in wat ons in de toekomst nog allemaal te wachten staat? Ik heb dit boek in bezit ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ernstig: Distelmans is een v.d. weinige mensen die met kennis van zaken spreekt over euthanasie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alle 65-plussers dienen onverwijld een palliatief spuitje krijgen. Dat zal de covid-19 cijfers per direct omlaag brengen. Uiteraard worden enkele verdienstelijke 65-plussers gegund verder te leven. Dat is eenvoudig te bepalen. Op dit forum komen die forummers in aanmerking, die bijvoorbeeld voor 2005 ingeschreven zijn geworden. Men kan hierover van mening verschillen maar ergens moet de grens getrokken worden.
![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , blijkbaar willen sommige heuse plannen smeden ivm het vermoorden van +65 !!
Zouden die dat dan ook zo bij hun ouders doen , opgeruimd staat netjes ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 december 2020 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje, dit probleem is al tientallen jaren geleden voorspeld. |
|
![]() |
![]() |