![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor heel wat mensen zeker een goede remedie.
Echter zijn deze medicijnen vooral een goede zaak voor vrouwen. Voor mannen is de vervelendste bijwerking impotentie. Uit onderzoeken is gebleken dat seksueel nog actieve mannen nog depressiever werden nadat ze deze middelen gingen gebruiken. Hun intiem leven verdween. De bijwerkingen van deze middelen zijn niet niks en heel dikwijls de reden dat mensen er mee stoppen. https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/a...pressiva-heidi Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2020 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb dat ook een tijd gepakt.
Nooit meer.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt antidepressiva en je hebt antidepressiva.
Maar ze hebben wel één gemeenschappelijk punt. Alleen maar nemen als het écht niet anders meer kan. Maw, 'afblijfproducten'.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze werken verslavend. Seroxat is daar een voorbeeld van. Het maakt van de gebruiker een totaal ander mens. Op het net circuleren nogal wat ervaringsverhalen, zoals deze: https://www.depressievereniging.nl/e...n-van-seroxat/ Afblijven. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 december 2020 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je het idee van zelfmoord of gaat het niet meer dan zou ik het wel aanraden.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. Een depressie is van de andere kant ook geen kattepis.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zag ik ooit een vriendin op twee maanden tijd een totaal andere persoon worden.....echt schrikbarend. Onherkenbaar. Paar maanden later pleegde ze zelfmoord terwijl ze een tijd voordien zat te giechelen en te lachen met de grootste onnozelheden. Zelfs de zwaarste drugs zijn er kattenpis tegen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2020 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou beter zelfmoordpillen verkopen ipv anti-depressie-drugs. Maar ja, er moet genoeg slavenvolk blijven, die moeten nu al geïmporteerd worden.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was depressief zowat een jaar na mijn echtscheiding. Ik kon niet meer. De arts zei dat mensen een echtscheiding onderschatten, men heeft daarna ook een soort rouwperiode nodig zoals bij een overlijden. (Let wel, dit was in de vroege jaren '80 toen er nog niet zoveel gescheiden werd.) Ik kreeg pilletjes en moest iedere week terugkomen voor een nieuw recept. De arts - gewone huisarts ! - nam dan telkens tijd om rustig een gesprek te voeren. Ik denk dat die gesprekken beter geholpen hebben dan de pillen. Na een goede maand was ik er weer bovenop. Ik heb me toen voorgenomen me nooit meer zover te laten meesleuren door die zwaarmoedige, donkere gedachten dat ik haast niet meer kon bestaan. Dat voornemen heb ik kunnen volhouden ondanks nog vele moeilijke perioden.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie somber en depressief is zal allicht ook geen sexleven hebben. En met een anti depressie pil ook niet echt.
Van die pillen zal je ook niet vrolijk worden maar eerder monotoon waar niks u opwind. Alles zowat hetzelfde alsof je er naar kijkt maar niet meemaakt. Uiteindelijk moet je de klik zelf maken en die pillen afbouwen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 december 2020 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het leven wordt u op allerhande vlakken zuur gemaakt. De geldzuchtige "geneesmiddelnijverheid" heeft de verschillende roverheden onder zijn duim. Men drijft de gewone man tot een neerslachtig leven om zo meer middelen tegen neerslachtigheid van de hand te kunnen doen. Goede Vlamingen steunen dit boosaardig gegeven niet en nemen dus geen middelen tegen neerslachtigheid. Zij zullen bijgevolg ook niet kunnen klagen over de bijwerkingen van deze verslavende "geneesmiddelen". Het is geheel niet verwonderlijk dat één bijwerking bij mannen de wijven goed uitkomt. Met nuchtere, rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kermisbollen
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kuurtje met L-tryptofaan kan soms al wonderen doen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig nadeel was dat een wachtzaal ook letterlijk een zaal was om te Wachten. Niet zelden heb ik 2 uren en meer doorgebracht in de wachtkamer van de huisarts. Nu heb je recht op 15 minuten en van die 15 minuten zijn ze er 12 bezig op hun pc. De resterende 3 minuten zijn dan voor onderzoek. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 december 2020 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En/of anders:
- sporten (ne keer naar Scherpenheuvel op-en-af lopen en daar een kaarske branden voor Libro kan nooit kwaad. Voor mij moet je het niet doen want dat kost je anders een hele doos kaarskes. ![]() ![]() - er over praten - humor (maakt endorfines vrij, sport doet dat ook trouwens doet relativeren én breekt de spanning )
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 december 2020 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens ferm van uw gat geven, dat is natuurlijke antidepressiva.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor bepaalden kan dat sport én humor zijn. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 december 2020 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor éne keer mag het. Het is zelfs helemaal niet off-topic in deze draad. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 december 2020 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |