![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een citaat van Marion Le Pen dat best wel nagels met koppen slaat.
Citaat:
'Marion Maréchal-Le Pen is een kleindochter van Jean-Marie Le Pen en een nichtje van Marine Le Pen.' Misschien vergat Marion nog aan te halen dat er gevaar schuilt dat de Europese Unie overgenomen zal worden door ??? (laat ik de ??? houden op een invuloefening) Waarom denk ik bij bovenstaande zin toch steeds aan "Het zwaard van Damocles?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juli 2021 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds: de EU heeft meer voordelen dan nadelen: kijk naar wat er nu gebeurt in het VK. (Na de politieke Brexit hebben ze nu ook de sportieve Brexit). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp wat mevrouw wil zeggen maar had graag wat zorgvuldiger woordgebruik gezien.
Er zijn in gans Europa geen "duizenden jaar oude naties" te vinden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De draadstarter had beter de originele Franse tekst geciteerd en trouwens een link gegeven. Marion Le Pen spreekt geen andere taal dan het Frans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Grootste Nadeel Europese Unie: een Duizenden Miljarden Eurootjes monstertje die dus openlijk ervoor uitkomt dat het alle inheemse, blanke (Christelijke) Heterofiele Europeanen de nek wil doorbijten. hhah haha hha Wild Supranationale MONSTER EUSSR ok. HOE Kan men dit speelgoed monstertje van een zachte WIEGEdood laten genieten?? Gewoon: niet meer voeden met Biljoenen euro biljetjes NOOT: De biologische analyse heeft mij nu tot nieuwe inzichten geleid en een nieuwe strategie is al in klad opgesteld. STOP Diversiteit en STOP INCLUSIE politiek, is onnatuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zegt ze dan ook wat Europa wel zou moeten zijn?
Ik zie niet direct een bron in de openingspost.
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist. Allemaal mensen die niet in de EU wonen. Maw, er is totaal geen vertegenwoordiging in de raad van bestuur van de landen die in de EU zitten. Van Europese verkiezingen (De Europese verkiezingen geven u de kans om te kiezen wie u mag vertegenwoordigen in het Europees Parlement en om mee te beslissen welke koers Europa zal varen.) is dus ook totaal geen sprake. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 juli 2021 om 01:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat zo? Lompe trien dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Topic Starter doet trekt ook op niet veel : zonder enige bronvermelding zelf beginnen een opinie neerschrijven en die aan een politicus toedichten... ![]() Betreffende het thema kon ik enkel dit terugvinden, dat aan haar is gelinkt : https://www.spectator.co.uk/article/...w-french-right |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Merci voor dat juweeltje nonsens. Bedenking: Wanneer iemand liegt zou men tenminste hopen dat hij/zij het met een minimum aan intellect doet.
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |