![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat belandt er straks in uw bovenarm? Uw vragen over de vaccins beantwoord.
Een vraag die veel mensen op de lippen ligt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een citaat uit het artikel i.v.m. neveneffecten op lange termijn:
‘Je kunt een medisch probleem twee jaar na de inenting maar moeilijk nog linken aan de vaccinatie. Dat is een probleem waarvoor we geen oplossing hebben, ook niet bij de vaccins die al heel lang bestaan.’ Het probleem heeft dus altijd bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ahum... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou best wel eens kunnen 'niets' ...
'The Nothing' als 'het niets' uit 'The Neverending Story??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2021 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet bang van een vaccin, ik laat mij al jaren tegen griep vaccineren.
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 maart 2021 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het laten steken daar waar géén daglicht komt, strak plan.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. België in het centrum van vaccinconflict
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2021 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanvankelijk moest men natuurlijk pas 6 maanden of zo wachten tot de titers van antilichamen voldoende zouden gedaald zijn om "goed gevaccineerden" te kunnen besmetten en vast te stellen of de immunopathologische reactie nijdiger dan wel milder zou zijn. Met andere woorden, zoals we vertrokken waren, zouden we pas geweten hebben in het najaar of het vaccineren een dodelijke ramp zou geweest zijn of niet. Maar ondertussen lijken we dat eerder kunnen vast te stellen, dank zij de Z-A variant. En het lijkt er op dat de vaccins min of meer veilig lijken in dat opzicht. Dat, gecombineerd met de uiterst klungelige manier van doen in de EU waardoor enkel de bejaarden dienden als proefkonijn voor die studie, is alles bij elkaar prima uitgedraaid: de normale mensen zullen binnen enkele maanden weten dat het vaccin waarschijnlijk in dat opzicht niet gevaarlijk is: de risico's werden genomen op de oudjes, en het resultaat lijkt bevredigend ![]() Niks belet natuurlijk dat het toch erger wordt met een nog uit te vinden variant, maar dat kan men natuurlijk niet op voorhand weten. Het is en blijft ongelofelijk roekeloos om massief vaccins gaan uit te delen tegen een essentieel immunopathologische ziekte zonder na te gaan of het voordelig, dan wel nadelig is, maar soms gokken roekelozen juist he. Ik denk dat de meeste mensen gewoon nooit beseft hebben welke grove gok er hier werd genomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 maart 2021 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() En ik ben niet bang van corona.
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat komt nog, nog even geduld.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook niet, maar wel van gifspuiten voor medische experimenten.
En ziedend van woede op spindokters die mensen proberen te overtuigen om als vrijwillig proefkonijn euthanasie te plegen zodat psychopaten dictator kunnen spelen en zelfs baas willen worden over ons lichaam.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 11 maart 2021 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij vaccineren geen enkel variant. Zij die bewust een crisis in foute banen leiden hebben niets aan mijn biologie toe te voegen.
![]() ![]()