![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VanRanst heeft groot gelijk. Al die Corona minimalisten en antivaxxers die het altijd beter weten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210218_94637306 Siegfried Bracke kroop woensdagavond na de uitzending van Iedereen beroemd, waarin een bewoner van een woon-zorgcentrum sprak over eenzaamheid, nog eens in zijn Twitterpen. “De mooiste zin van vandaag gehoord in Iedereen beroemd”, aldus Bracke. “Man van 91. Ik heb een vriendin, Yolande, maar ik heb ze spijtig genoeg al een jaar niet gezien. Ze woont in een ander woon-zorgcentrum. De #Groot#Viroloog moet onder de grond kruipen van schaamte.” Dat is praat die je van een Twitter-blaaskaak verwacht, niet van een gewezen parlementsvoorzitter.
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En gij vindt dat normaal dat een mens zijn vriendin een jaar niet mag zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad merkwaardig dat een doorwinterd politicus die het zelfs nog tot parlementsvoorzitter heeft geschopt, nog voldoende inzicht heeft om een paar evidenties neer te schrijven die tegen de hysterische waandictatuur ingaan. Je verwacht van die mensen eerder een gedwee volgen van het Dictaat. Normaal kunnen die mensen niet meer nadenken. Vreemd. Zou er toch nog iets mis gaan met ons politiek systeem en zouden mensen die daar lang in vertoefd hebben met succes toch nog intelligent kunnen zijn en nadenken op een rationele wijze ? Dat is wel verontrustend voor de politieke klasse vind ik.
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af of er ook geen onderhuidse woede is omdat Bracke een N-VA'er is die vroeger een rood imago had. Een verrader dus, en dus gemakkelijker provocerend jegens iemand als MVR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --- (heb artikel gelezen nu)
Laatst gewijzigd door Weyland : 19 februari 2021 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hitler zegt "en leg eens haarfijn uit waarom ik Joden niet zou vergassen. Ik heb met de leveringen van Zyclon B niks te maken. Ik ben uw semitische propaganda waar ge de wereld tegen mij probeert op te zetten spuugzat, kerel". Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man van 91 wil naar zijn vriendin in een ander woonzorgcentrum? Wist ge dat meer dan 50% van de corona doden in woonzorgcentra gevallen zijn?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw cijfer is van geen tel, natuurlijk. Wat telt is hoeveel woonzorg bewoners ondertussen al door corona doodgegaan zijn, en hoeveel van iets anders. Want kijk: als die twee typische woonzorg bewoners zijn, dan hebben die nog 2 jaar te leven. Van die hun 2 jaar, werd er dus 1 omzeep geholpen door het gemaatregel. Dat zou dus pas zinvol geweest zijn mochten minstens 80% of zo van de WZC bewoners door corona dood gegaan zijn OMDAT ZE RONDREISDEN he. Want als slechts 50% dood ging, dan viel dat zelfs in de normale verwachtingen op 1 jaar. Om dus een goed verschil te maken, moet minstens 80% doodgegaan zijn, en dan nog door rondreizen. Is dat zo ? Zoniet werden die mensen nutteloos van hun laatste zinvolle momenten beroofd. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb ook soms vragen bij wat Van Ranst zegt en doet, maar dit lijkt op rancune en systematisch pesten.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, ge moet die opsluiten zodat hij in alle eenzaamheid 92 kan worden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 februari 2021 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat is dan geextrapoleerd, essentieel wat men met gans de maatschappij gedaan heeft... Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men in die twee jaar meer dan een jaar een vriendin niet mag zien, is de kans heel groot dat je ze nooit meer zal zien. U kan een man van 91 jaar niet verwijten dat hij levenskwaliteit belangrijker vindt dan levenskwantiteit. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 februari 2021 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondanks al die restricties vallen ze nog bij bosjes.de maatregelen beschermen dus klaarblijkelijk niet. En ten tweede: wat hebt ge nog te verliezen op u 91ste? Gaan we die mensen echt in hun laatste dagen eenzaam laten wegkwijnen? Dat is totaal inhumaan. Een dictatuur van de gezondheidszorg is niet hetzelfde als humaan met uw medemens omgaan. Dat verschil, die belangrijke nuance, is in ons land volledig verdwenen. Alles moet wijken voor de gezondheidszorg, wat dan erg nauw geïnterpreteerd wordt als het "redden"/ verlengen van levensjaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de term “Grootviroloog” in zijn tweets verwijst Bracke al langer naar viroloog Marc Van Ranst. Steevast op een negatieve manier. De tweet lokte veel reacties uit. Ook van Marc Van Ranst zelf. “Meneer Bracke”, zo schreef de viroloog. “Leg eens haarfijn uit waarom ik onder de grond van schaamte zou moeten kruipen omwille van bezoekrestricties in de woon-zorgcentra (waar ik niets mee te maken heb).
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=16
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 februari 2021 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de spirituele leider van een dictatoriale waanzin wat rancune opwekt is misschien niet zo slecht ? Het "hier heb ik niks mee te maken" is idioot, want hij is niet verantwoordelijk voor de details die zijn volgelingen hebben ingevuld, wel voor het plaatje he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoelang is het geleden dat gij uw lief nog hebt gezien ?
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |