![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat -voor tal van mensen in Frankrijk, niet zo goed. Zelfs ronduit: slecht, zoals onderstaand yt channel illustreert.
https://m.youtube.com/watch?v=4HcRZByjQrk ![]() Ik voelde me de laatste tijd niet zo best, maar door naar deze mini docu's te kijken moet ik zeggen dat het opnieuw beter gaat. I mean, de dees heeft eigenlijk zoals ze zeggen chance. A lot of chance als ik dat zo allemaal zie. Ik moet bvb geen hypotheek, krediet enz. afbetalen; zit me niet dik te maken 'omdat ik geen werk heb ( ![]() ![]() ![]() #Ha! #ik zeg het niet graag maar deze filmpjes geven me een echt feelgood gevoel #naar alle waarschijnlikkheid betreft het ook mensen die voordien -prior Corona dus, neerkeken op uitkeringstrekkers......... #moijetravaille! #moi je t-r-a-v-a-i-ll-e! #moimoimoi #etlailsn'ontplusrienlespauvres #ooooooooooocharme! #*fingerinmouth* bouhouhouhou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, uitkeringsgerechtigde trekkers zijn de pioniers geweest van het komende Marxisme.
“It’s true” Trump voiced. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het in Frankrijk anders zijn dan hier.
Ik onderschat het probleem niet, maar YouTube vind ik op dat vlak niet bepaald een objectieve bron. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fan van Ché die armlastige arbeiders uitlacht?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wat gaat het eigenlijk?
|
![]() |
![]() |