![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stel ik ben vrijgezel en zie Petra de Sutter wel zitten, heb ik dan het recht als ik een relatie met 'haar' begin om haar historiek te kennen ?
Ik zeg jazeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst boemboem, dan pas bla-bla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind het wel een verschil van kinderen die zich niet goed voelen door in het verkeerde geslacht te zijn geboren, maar soms heb ik die persoon ongeacht iemand te vernoemen hij of zij mankeerd eerder iets in bovenkamer dan hormonaal lichamelijk.
Daarom zie je het verschil sneller bij mannen die zich verwijfd voordoen en vrouwen die mannelijke trekken hebben. Transgender heeft mogelijk ook veel met homo of lesbisch oorsprong te maken in verkeerd lichaam. Het één hangt meestal samen met het ander. Laatst gewijzigd door Deo : 28 maart 2021 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus uw beginpost is pure lapzwans.
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat ge in uw relatie over uw verleden bespreekt is iets tussen de 2
Een relatie met transgenders? ik ken de hele politieke correcte uitleg maar ik ga echt niet met een man, evtl chirurgisch verminkt, een relatie aangaan en die neuken. ik ben nu eenmaal een hetero Laatst gewijzigd door 1207 : 28 maart 2021 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=patrickve;9641323]Oeioei, lap, 10 jaar dwangarbeid in een heropvoedingskamp zal U wel tot betere ideeen brengen.
![]() En daar gepakt worden door een dikke.... Zal hem leren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er iemand is die het verleden kan uitwissen laat die zich melden aub. Die zou werk hebben....
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() al die woke toestanden, Da's toch een ziekte, gepromoot door de media in opdracht van de schijtregeringen, in kampen met een heel hoog hek errond, en terwijl ze bezig zijn nog kampen voor de islamisten. netjes is mooi opgeruimd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Tijdloos en relevanter dan ooit: "I was offended"
https://m.youtube.com/watch?v=ceS_jkKjIgo Download dat maar want iemand zou zich wel een zo beledigd kunnen voelen door deze humor dat censuur als het enige wondhelend middel gezien wordt. Laatst gewijzigd door Bach : 28 maart 2021 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je vandaag niet iets anders dan hetero bent, ben je niet meer hip. Maar dat zal mij worst wezen. Ik ben voor de volle 100% lesbisch.
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Uitwissen misschien niet (helemaal), maar naar de hand van een bepaalde (poco) gedachtegoed zetten, wel. Dat zijn diegene die in de media zitten, en diegene geschiedenisboekjes schrijven.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lesbische “man”?
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook een lesbische man in de zin van, ik blijf enorm groot fan van vrouwen, waarschijnlijk bedoelde forumlid Skobelev het ook zo.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2021 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
U moet de problematiek kennen vrees ik, om echt tot die mensen door te dringen.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals je je moet inleven in de leefwereld van jengelende kleuters die hun snoepje niet krijgen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |