![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoort het nu eens van een expert, een echte immunoloog en
vaccinatiedeskundige in plaats van onze TV-test-vaccin dokters. https://youtu.be/vTpVtHNCkFY Ad Verbrugge in gesprek in met immunoloog en vaccinatiedeskundige Theo Schetters over vaccineren. Timers 13.30 Het is geen infectie (besmettings) probleem meer, minder dan 100 opnames per dag tegenover 600 in april. 80% heeft geen klachten. 15.10 Varianten. Huidige vaccins gebaseerd op 1 spike eiwit Nature: de pandemie zit over z'n piek 22.10 al weken een ondersterfte zonder vaccin vaccins werken momenteel niet tegen de Zuid Afrikaanse versie 25.10 geen steriele bescherming door vaccin, je blijft mogelijks besmettelijk (lekkend vaccin) 26.10 Covid zit ook bij wilde dieren, het is niet uit te roeien we moeten met het virus leren leven Kan verdwijnen door genetische drift maar waarschijnlijk niet 29.30 vaccineren zorgt niet voor ergere varianten momenteel Maatregelen zorgen wel voor meer mutaties omdat je alles uitrekt in de tijd India zit aan 80% immuniteit Een snelle besmetting van de gezonde bevolking zou beter zijn omdat je dan minder afwijkende varianten hebt Natuurlijke immuniteit is beter dan een vaccin, veel breder qua bescherming Toekomstige vaccins op de oude technologie zijn beter omdat ze met inactieve virussen werken, bv Russische en Chinese vaccins 36.45 Vaccin op 1 eiwit (zoals mRNA) kan wel werken door immuniteit na besmetting waarbij vaccin je dan beschermt 38.30 Afzondering door lockdown maakt je minder weerbaar omdat je minder verkoudheden of griep hebt gehad, volgend jaar kan dat voor ernstige problemen zorgen. 42.30 Covid is als een zware griep, maar ook niet meer, daar kunnen we mee leven. Het is ook geen reden voor ongeteste producten op zo'n schaal te gebruiken. 44.30 korte termijn bijwerkingen op mRNA vaccins bij gezonde mensen is eigenlijk te zwaar om te aanvaarden. Lange termijn is totaal onbekend. Uitleg over hoe mRNA vaccins werken, het zorgt ervoor dat je immuunsysteem je eigen spiercellen aanvalt, en zelfs andere cellen. 54.30 behandelingen met geneesmiddelen worden niet voldoende onderzocht ivermectin toont belofte al zijn er nog geen random controles gedaan omdat het te duur is om die uit te voeren voor een gratis product. ivermectin heeft grote beloftes in een nieuwe Japanse studie. 59.59 er moet meer debat zijn over de reactie, wetenschappers met kennis van zaken moeten mondiger worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaaaaa ! Dat is een echte !!
Den dien, nen hielen echte !! Den enigen echte.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou tijd worden.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar dat die echte experten hun boodschap enkel op youtube en co kunnen verspreiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom noemen ze het ook pLandemie eh. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...recht-twijfel/ Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 maart 2021 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nature.com/articles/d41586-021-00396-2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
99,9999% pleiten ervoor om medicatie te nemen.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid verdwijnt nooit meer. De seizoensgriep ook niet. We zullen er mee moeten leven. De enige bescherming zal vaccinatie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch slaagt u erin om hem af te kraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen zei die ook dat het niet erger was dan de griep en dat mondmaskers nutteloos waren. Hij had gelijk maar ondertussen horen we heel andere zaken van hem. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 maart 2021 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft Van Ranst nog niet gezegd ondertussen. https://www.nieuws365.be/news/20637/...et-niet-willen Marc Van Ranst is een voorstander van de ‘crush the curve’-methode. Twee maanden geleden wilde hij de curve nog naar nul zien gaan, maar daar komt de viroloog enigszins op terug. "Naar nul krijgen we het aantal besmettingen niet. Niet omdat dat niet kan, maar omdat we dit met z'n allen niet genoeg willen” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Pleiten 99,9999% van de vooraanstaande experten ook voor nieuwe experimentele medicatie te nemen voor hartfalen als je niet in een risicogroep zit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat was ook 1 van z'n punten. Het virus uitroeien kan toch niet dus moet je gezonde mensen niet beginnen inspuiten met iets wat je nog niet goed kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of levenslange immuniteit door infectie en herinfectie. Laat ons gewoon de keuze. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 maart 2021 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heb ik ook al eens aan gedacht. Ik denk dat als ik nu zonder mondmasker op een drukke plaats ga staan ik gegarandeerd buikgriep heb (ik zit al meer dan een jaar fulltime thuis en ik heb 1 knuffelcontact (geen kinderen, geen partner))
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() En dan nog één die door zijn collega's al herhaaldelijk met de grond gelijk gemaakt is, en op de koop toe dan nog eens massamoordenaar Andrew Wakefield nog steeds ernstig neemt!
|
![]() |
![]() |