![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er met de moskeeën gebeuren? | |||
De moskeeën mogen gerust blijven waar ze zijn |
![]() ![]() ![]() |
24 | 35,29% |
De moskeeën moeten weg uit de steden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,88% |
Moskeeën horen enkel thuis in islamlanden |
![]() ![]() ![]() |
36 | 52,94% |
Het kan me allemaal geen barst schelen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,88% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Vlaams Belang wil de moskeeën weg uit
de woonwijken en de stedelijke centra. Daar veroorzaken ze overlast en zijn ze een broedplaats voor fundamentalisme, vindt de partij. Volgens Belang mogen er wel moskeeruim- tes komen buiten de stad. Het moet dan wel gaan om moskeeën die door de overheid worden gecontroleerd. De partij wil voor vreemdelingen ook strenge inburgeringsexamens, die moeten uitmonden in een loyauteitsakkoord. Ze zouden ook achteraf opgevolgd moeten worden, onder meer met een buurtonder- zoek. Het al of niet dragen van een hoofddoek is volgens Belang-kopstuk Filip Dewinter een van de elementen. bron: vrtnieuws.net
God save the king, 'cause no one else will -- Blackadder Laatst gewijzigd door big bad wolf : 10 december 2004 om 00:21. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Filip Dewinter heeft vandaag het voorstel gelanceerd om moskeeën uit de stad te weren, graag wat feedback over wat de rest hiervan vindt.....
#3 | |
Burger
|
![]() wie gaat dat allemaal betalen?
wie gaat zorgen voor de inrichting van die moskeeën? en wie draait er op voor de mobiliteitsstromen en de bijhorende infrastructuur? juist ja, de belastingsbetaler. Citaat:
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mij zal het (varkens)worst wezen waar de moskeeën staan zolang het de burger geen geld kost en dat men er alleen Nederlands spreekt of preekt (in Vlaanderen he...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() liefst de moskeen pal naast de woningen van onze politiekers! zien of ze de multicul nog zo tof vinden!!
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() dat ze hun eigen woning laten inrichten als moskee...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als we dan toch bezig zijn, dump dan ook de duizenden asielzoekers maar in die 'chique' buurten, in plaats van in Antwerpen-Noord... De Groen en de Soskes zullen hun geluk niet opkunnen... |
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Gewoon in hun eigen huis verdorie...
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu dat blijkt dat die windmolens die ze in de zee gingen planten toch niet zo'n goed idee is, kunnen ze daar op die zandbank misschien wel een super moskee bouwen.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Een echt goeie voor het quotearchief
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discotheken krijgen geen uitbatingsvergunning tenzij ze buiten de stad liggen;
KMO's krijgen geen uitbatingsvergunning tenzij ze in een speciaal daartoe voorziene zone worden ingeplant. Vermits moskeeën evenzeer voor overlast zorgen (wildparkeren, geluidshinder...) dan is het toch ook niet meer dan normaal dat ze op een zelfde manier worden beschouwd als andere hinderlijke 'bedrijven'? Waarom toch altijd die uitzonderingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Skytracers. Moslims die in getunede Golfs het ganse weekend van de ene moskee naar de andere rijden. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus is misschien wel handig als we alles over de zelfde kam scheren. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er godsdienst beleving is, dan hoort die in het midden van de gemeenschap plaats te vinden, en niet in een of ander afgelegen industrieterein...
Kerken staan zo dikwijls leeg, waarom zouden die nu gewoon niet eens dienst kunnen doen als Moskee, dan hoeft de belastingbetaler daar niet eens voor op te draaien... En dan hebben die gebouwen ten minste nog een klein maatschappelijk nut...(Dat vind ik eigenlijk een goed voorstel) Hetgeen het blokvoorstelt, is moslims uit de samenleving sluiten, en verschilt niet veel van hetgeen de Nazi's hebben gedaan met de joden in den beginne...
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 10 december 2004 om 13:51. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
het zelfde geldt voor Zaventem: nieuwelingen juichten om de goedkope bouwgrond, maar kunnen dan niet tegen de passerende vliegtuigen
![]() |
#18 |
|
![]() Vanuit mijn huis zie ik de kerktoren staan en ik heb nog nooit de klok horen luiden... laat staan dat ik weet waar de klepel hangt...
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |