![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk iets positiefs. Hopelijk blijft het zo en wordt er morgen alweer niet het tegengestelde beweerd.
https://www.demorgen.be/tech-wetensc...egen~bf95a157/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Nu is het volgende grappig:
Uit die Israelische studie: https://jamanetwork.com/journals/jam...tm_term=010721 Citaat:
Het is dus wel zo dat Pfizer er voor zorgt, tenminste, in de eerste maanden na toediening tegen het klassieke en het Britse virus, dat men ook niet asymptomatisch drager wordt. Daarentegen, er wordt daar gezegd: Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 15:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vind dat eigenlijk wel knap hoe efficaciteit van vaccins "aangetoond" worden. "Ons vaccin is 100% effectief want in de placebogroep waren er 8 gevallen op 3 maanden maar in de vaccingroep geen enkele"
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard getest op jonge gezonde mensen, van de rusthuizen horen we niet anders dan uitbraken na de eerste spuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bracht gisteren een oude buurman naar het vaccinatiecentrum.
Man, wat een organisatie ! Nu begrijp ik waarom die vaccinatie tot nu zo traag verliep. Vooraleer alles op z'n pootjes staat...Chapeau ! Laatst gewijzigd door Boduo : 1 april 2021 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan het altijd bijzonder complex maken he, en dan "bewondering" afdwingen omdat men toch nog iets gedaan krijgt. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opzettelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af waar dat verschil tussen de mRNA vaccins en de vector vaccins vandaan komt. Blijkbaar veroorzaken mRNA vaccins een veel en veel hogere titer van antilichamen, toch tenminste in het begin. Je vraagt je eigenlijk af waarom. Misschien omdat het niet door de ganse fase van infectie en zo gaat, maar direct naar het doel ?
Ik vraag mij af of de cellulaire immuniteit van mRNA vaccins ook zo stevig is, oftewel of daar de meer vector gebaseerde vaccins beter zijn. De cellulaire immuniteit zal waarschijnlijk gemakkelijker asymptomatische infecties toelaten, dan als je boordevol antilichamen zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb de indruk dat mensen pesten nu een echt beroep is geworden. Mensen helpen is dan weer een volledig verdwenen beroep geworden. Wie kan neemt hier dan ook zo snel als mogelijk de biezen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 april 2021 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Over zweden hoor je ook niets meer.
Het is bijna alsof er in de media enkel verhalen komen die het officiële narratief ondersteunen. Als je een beetje zoekt dat vind je meteen een hoop rusthuizen waar in maart een uitbraak geweest is, ruim na de vaccinatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat ik me afvraag, en waar ge niks over hoort (en dat verontrust me wel) is hoe het zit met het opwekken van antilichamen tegen de vector zelf. met een beetje malchance is die vector slechts een maal te gebruiken omdat de 2 dosissen van astra ook het immuunsysteem triggered tegen de vector zodat die waardeloos wordt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin maart was het massaal, dat gaat niet opeens gedaan zijn.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210311_95522554 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210311_95522554
In leuven waren ze bang om de bezoekers te besmetten in plaats van omgekeerd https://www.standaard.be/cnt/dmf20210307_98303894 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De slimmerikken tekenen nu al contracten met Moderna en Pfizer voor de booster in het najaar he... Laatst gewijzigd door patrickve : 2 april 2021 om 05:27. |
||
![]() |
![]() |