![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik vraag me af .... | |||
Niet geschikt voor vilbeluik |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Het zottenhuis is ook al TE laat |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik ben akkoord met de gehele stelling |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
ik moet er nog eens een nachtje over slapen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
mijn buurvrouw is sexy |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Dit is niet om mee te lachen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
in een zwaar bewaak gesticht er mee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik snap niet wat er leuk aan is ?? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik geloof er geen reet van !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
interessant .... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Nou , dat zien we morgen dan wel weer !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OMHFS !!!! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zoek een omgezaagde boom !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het gesticht is zelfs nog niet gek genoeg voor zulke !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik ga in een ander land wonen !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Gij durft !!!! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
I love pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Pindasaus is de oorzaak hiervan !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een rond vierkant een driehoek wordt , gevormd door een ovale ster ....
is dan een rechthoekige cirkel een omgedraaide fiets bovenop een voordeur welke kotkotkodaaaak roept gedraaid in een groentensoep met een wolkje melk ?? Ik vraag me af ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrienden, komt in de ronde want ons vierkant is kapot.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat eindigt hier bij de ridders van de regelmatige oneindigveelhoek.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 april 2021 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een polyhectadedronsverhouding.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrienden kom zit neder in de ronde,
En genieten wij van deze stonde, Al te samen opgewekt en blij, Schuif wat dichter, dichter, dichter bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staan er paddenstoelen op uw pindakaas?
Niet meer van eten...
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vernoemde complexe geometrische figuren herinneren er mij aan dat straks onze belastingsaangifte weer zal verschijnen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Verkeerd merk denk ik !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie missen allemaal zijn essentie. De regering die bolt is de draaischijf (cirkel) maar ze draait vierkant. En hoeveel machten liggen er in ons land, he? Juist. DRIE.
De wetgevende macht De uitvoerende macht De rechterlijke macht. Dus deze vierkantdraaiende cirkel wordt een DRIEHOEK, inderdaad. Een ovale ster is gewoon de zon (kijk maar naar de vorm, het is een cirkelvormig object), maar ovaal omdat het onze omwenteling betreft. Wij allen, levend op deze aarde die rond de zon draaien in een ellips (ovaal). Het is de essentie van het leven zelf die hierbij op zijn kop wordt gezet, ja, op zijn kop! Een betoog van waarde, mijn beste forumgangers!! En het bewijs van "op zijn kop" zoeken? Dat is zelfs niet nodig, want toen ik " op zijn kop" dacht moest ik gewoon verderlezen "een omgedraaide fiets bovenop een voordeur". Dat spreekt voor zich, hier is niks meer dat zich cryptisch achterhoudt! Maar dan denk ik, hoe weerspiegelt (spiegelei) zich dat dan, wat is de reflectie? Voelen we ons lekker? Hoe lekker? Kiplekker? Daarvoor moet ik zijn zin verderlezen en wat zie ik?! kotkotkodaaak? DIT IS GEEN TOEVAL MEER, in een groentesoep (gezond/lekker), het enige dat niet zou kloppen is dat het niet afgeroomd is maar jawel, dames en heren, Cookie monster heef taan alles gedacht want "met een wolkje melk" zegt hij. Deze post is PUUR GOUD, dames en heren, het is een betoog van waarde, een gedicht waar elke lettergreep hemels op de lippen wegbrandt wanneer het verteld wordt. Zonder hoogmoed, want het eindigt met "ik vraag me af..."... Moest dit live gepresenteerd worden, ik zou niet twijfelen. Ik zou rechtstaan en een daverend applaus EISEN!!!!!!!!!!!!!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook maximaal 4 in de ronde.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 2 april 2021 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duw een ei door een sleutelgat. Als het niet lukt, kan u de smurrie opkuisen. Als het lukt, bent u een wereldwonder!
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Octahedron
https://polyhedr.com/octahedron2.html https://polyhedr.com/octahedron1.html
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme , betrapt
![]() Mercikes ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://thumbs.dreamstime.com/z/succ...-196596354.jpg Hoe groot is het ei en/of het sleutelgat ?? ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |