![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was dat intussen vergeten geraakt, het gaat over dit:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...tekent-dat-nu/ Citaat:
Regularitis Extremis. Ik moest eraan terugdenken omdat ik net las dat Netanyahoo "HamasVrije Bubbels" wil creeren in Gaza. Zoek de parallelen. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensonterende onzin was dat. Beschamend. En totaal nutteloos.
Goed dat ik me daar nooit aan gehouden heb.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kon die bubbels omzeilen door mensen in je tuin uit te nodigen zolang ze maar in die tuin hun gevoeg deden, zotte tijden. Ik ben er zeker van dat zelfs de virologen schrikken als ze vandaag lezen over wat ze toen hebben gedaan en gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is dat heen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik kwam belange niet aan 15 contacten
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je niet naar de winkel mocht, we moesten in rij staan op de parking op 1,5 meter van elkaar. We werden dan 1 per 1 binnen gelaten naargelang er mensen vertrokken. Koppels waren verboden.
Mensen zijn blijkbaar al vergeten hoe debiel heel die toestand was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of de schande van quarantaine voor gezonde mensen.. Of de onzin van plastieken schermen dat geen virus kan tegenhouden... Of de onzin van mondmaskers als je rechtstaat maar niet als je zit...etc...etc...etc... En dan de waanzin dat je het deksel van de wc snel moest dichtgooien omdat anders bij het doorspoelen het virus uit de pot naar je keel zou vliegen.... ![]() Debiel? Gatachterlijk en misdadig door politieke huichelaars en clowns zoals de ranzige, van klucht en co zul je bedoelen... ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn tuin toch nooit laten onderschijten. Dat mogen de vogeltjes doen, niet "de menschen".
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je struikelt hier over captain Hindsights.
![]() |
#11 |
|
![]() geen zorg voor de kruipers
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() ...en om de economie schade toe te brengen en dan subsidies uit te delen om dat inkomensverlies te compenseren met de mogelijkheid van fraude om achteraf elke steun te kunnen terugvorderen waardoor ze dan toch nog over kop gaan..
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry maar biologie kan niet mensen-kleinerend zijn enz. bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt je daar nog redelijk goed aan gehouden, want je bent o zo bang van de flikken ... maar hier stoere taal verkopen, ja, dat kan je.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() de racist wou ongevaccineerden nergens nog binnen laten
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() iets van een 10% naar het schijnt
![]() |
#19 | |
Minister
|