![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we opnieuw massaal vaccineren? Derde prik voor volledige bevolking steeds dichterbij
De kans dat niet alleen de 65-plussers maar de hele bevolking een derde prik zal krijgen van het coronavaccin groeit. Zorg en Gezondheid vraagt de vaccinatiecentra om zich op te maken voor een nieuwe massavaccinatie en heeft een simulatie klaar waarbij er tot in maart 2022 gevaccineerd zal moeten worden. Hij zal er komen. Hou jullie maar klaar ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedank deze keer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden al gemord dat ze open moesten blijven tot het einde van het jaar. Bon, misschien mag ik nog aanschuiven voor m'n 4de prik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het gaat rap hoor nu. Hier zitten ze al aan 75+ denk ik. En Pfizer wordt nu ook door huisdokters gedaan.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 oktober 2021 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() precies verslaafden
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis voorlopig nog gratis, en voor zover ik weet zijn er geen ontwenningsverschijnselen als je ermee stopt.
Laatst gewijzigd door Rudy : 9 oktober 2021 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet waarom daar enige twijfel voor is. Als men een vaccinale bescherming wil houden met dit soort virus en dit soort vaccin, dan moet men om de 4 - 6 maanden iedereen vaccineren he. Nogal simpel zou ik denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan dit tempo kunnen ze makkelijk 6 prikken per jaar geven, het systeem begint zich te optimaliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, bijna iedereen heeft zich daar ook al bij neergelegd, “net zoals de griep prik” zeggen ze dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien men niet gegaan is voor "laten waaien" de eerste keer, zit men daar nu in vast he. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 oktober 2021 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen jammer dat het vaccin voorlopig zo vlug z'n werkzaamheid verliest. Optimistisch gezien neem ik aan dat de volgende generatie vaccins wel iets duurzamer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nazi's verbieden voetballers wielrenners enz dopinggebruik en hier verplichten ze het.
Dolf had ook van die tegenstrijdige orders. Vooral op 't laatst. Zijn generaals vreesden zijn orders meer dan ze de geallieerden vreesden. Maar dat had ook iets positiefs: het was toen 5 voor 12 voor de nazi's, hopelijk is dat nu weer.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben de keuze om sociaal gedrag te wijzigen om besmetting te ontlopen.
Een vaccin is net als een doping keuze he. Wil je winnen op 't gemak, kies voor doping. Wil je winnen rechttoe rechtaan, kies voor training. Citaat:
Het vaccin "werkt" enkel de week na inenting. Net als "incubatie" van virus. Het enige dat het vaccin doet, is iets triggeren, met name een immuunreactie. Het is die immuunreactie, die de tijdsduur bepaalt. Het vaccin controleert dat toch niet? Dat zou enkel mogelijk zijn via een soort van constante gedoseerde toediening, zoals in ziekenhuizen gebeurt met patienten. Dus je "duurzamer", is dan toch niet aan te nemen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 9 oktober 2021 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een verloren strijd, dat wisten ze vanaf het begin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wijst dus wel degelijk op de mogelijkheden tot verbetering voor het vaccin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() 1. Ik heb er te weinig bij te winnen, het risico om zwaar af te zien van Covid is laag voor mij. Geen comorbideit, niet in een leeftijdsgroep die zwaar geraakt wordt. We weten nu dat die vaccins maar een beperkte werkzaamheid hebben. Ik heb het er gewoonweg niet voor over om mij 4 keer per jaar (of meer) een spuit te laten zetten.
Ik heb bv ook nooit een griepvaccin laten zetten. 2. Als een soort idiologisch verzet: ik heb genoeg van het totalitaire karakter waarmee deze crisis wordt aangepakt. Als er mogelijkheden zijn om dat te boycotten dan doe ik dat graag. Ik weet dat dit irrationeel kan overkomen, maar kijk daarvoor naar punt 1. Uiteraard zou ik me wel laten vaccineren als ik een hoger risico zou lopen. ("zelfmoord" vanuit idiologische motieven zou vrij debiel zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |